دادستان مرکز استان هرمزگان از دستگیری یکی از متهمان اصلی شرکت بهنام خودروسازان جنوب هرمزگان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، علی‌رضا احمدی‌منش اعلام کرد : در پی استمداد مالباختگان شرکت بهنام خودروسازان جنوب هرمزگان از دستگاه قضایی استان و پس از طرح شکایت این افراد در دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس، به دستور مقام قضایی عملیات شناسایی و دستگیری مدیران و عوامل اصلی این تخلف بزرگ در واگذاری خودرو‌های لیزینگی به اتهام کلاهبرداری در دستور کار ویژه دادستانی مرکز استان هرمزگان قرار گرفت.

وی اظهار کرد : به دستور مقام قضایی و در پی اقدامات دقیق اطلاعاتی با اعزام تیم مجرب پلیس آگاهی بندرعباس به استان خراسان رضوی ، طی یک عملیات پیچیده و غافلگیرکننده ، مخفیگاه نفر دوم شرکت بهنام خودروسازان جنوب هرمزگان در یکی از محلات سبزوار، شناسایی و نامبرده توسط مأموران انتظامی دستگیر شد.

دادستان مرکز استان هرمزگان ، تصریح کرد : فرد دستگیر شده برادر مدیرعامل و نماینده اصلی شرکت بهنام خودروسازان جنوب هرمزگان در تهران بوده است که با وعده فروش انواع خودرو با اختلاف بسیار زیر قیمت بازار به خریداران و پس از خالی کردن حساب‌های خود، متواری شده بود.

احمدی‌منش با بیان اینکه ۲ نفر دیگر از متهمان این پرونده نیز که قصد خروج از کشور و فرار به خارج از کشور را داشتند، پیش از این دستگیر شده‌اند، تأکید کرد: اقدامات قضایی برای دستگیری مدیرعامل شرکت مذکور به عنوان متهم اصلی این پرونده و بازگرداندن وی به کشور با اعلان قرمز به پلیس اینترپل در حال پیگیری است که نتایج آن متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

وی همچنین بیان کرد : تاکنون در مجموع ۵ تن از اعضای این گروه کلاهبرداری دستگیر شده‌اند و تلاش برای احقاق حقوق مال باختگان به صورت مستمر ادامه دارد.

پایان خبر /