امروز با حضور مهندس مهدی دوستی استاندار هرمزگان آیین کلنگ زنی پروژه احداث 500 واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در شهرک پیامبر اعظم بندرعباس برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز  ، استاندار هرمزگان در حاشیه این آیین با اشاره به کلنگ زنی امروز گفت: خوشبختانه با احتساب کلنگ زنی امروز ما در ۴۰ روز گذشته احداث بیش از ۳۰۰۰ واحد در بندرعباس را در این شهر در دستور کار قرار داده‌ایم.

مهدی دوستی با تاکید بر رتبه‌های دوم و سوم کشوری هرمزگان در طرح نهضت ملی مسکن،  افزود: خوشبختانه در بندرعباس هم طرح ملی مسکن روند رو به رشدی دارد.

دوستی ، افزود : سامانه ثبت نام طرح نهضت ملی مسکن در بندرعباس از ۱۵ تیرماه بازشده و مردم می‌توانند در این طرح ثبت نام کنند، در حال حاضر نیز ۶ هزار نفر در این طرح ثبت نام کرده‌اند. 

وی باتاکید بر اهمیت زمین های اختصاص یافته به اجرای طرح نهضت ملی مسکن ، تصریح کرد: جلساتی برای تامین زمین مناسب ویژه این طرح برگزار کرده‌ایم و زمین‌های بسیار مطلوبی برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در بندرعباس تخصیص یافته است.

استاندار هرمزگان عنوان کرد : در خصوص سایر شهرهای استان هم از هفته آینده باحضور در شهرستان ها، محدوده‌های الحاق شده را به مردم تحویل می دهیم. 

انتهای پیام