به همت منطقه 4 شهرداری بندرعباس، آیین افتتاح پروژه زمین ورزشی 2 منظوره در محله  22 بهمن با حضور مهدی نوبانی شهردار بندرعباس، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر، حمزه عمرانی مدیر منطقه 4 شهرداری، مریم پاسالار مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری و سایر مدیران و جمعی از مسئولان شهرداری و منطقه 4 شهری برگزار شد.

به گزارش صبح دریا نیوز، شهردار بندرعباس در این مراسم ضمن خوش آمد گویی به مسئولان و حضار، گفت : زمین ورزشی ۲۲ بهمن واقع در محله ۲۲ بهمن جهت رفاه ورزشکاران این نقطه شهر بهره برداری و افتتاح شد.

مهدی نوبانی، افزود : این زمین ورزشی با مساحت کل ۷۶۵  مترمربع دارای زمین فوتبال با مساحت ۵۰۰ متر مربع و والیبال با مساحت ۲۶۵ متر مربع است که با اعتبار ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در مدت ۴ ماه با همت اعضای شورای اسلامی شهر و مجموعه شهرداری احداث و آماده بهره برداری و ارائه خدمات به شهروندان به خصوص ساکنان محله  ۲۲ بهمن است.

نوبانی عنوان کرد: امروز به برکت نظام مقدس اسلامی و دولت مردمی شاهد خدمات موثری  در حوزه‌های مختلف عمرانی، رفاهی، فرهنگی و غیره در بندرعباس هستیم که اطلاع‌رسانی دقیق و شفاف درباره این  اقدامات موجب افزایش اعتماد و امیدافرینی در جامعه می‌شود.

وی در ادامه با عنوان اینکه شهرداری و شورای شهر بندرعباس در این دوره در راستای تحقق اهداف نظام، سیاست‌های دولت و رضایتمندی شهروندان تمام توان خود را در مسیر تحقق عدالت اجتماعی در شهر بکار گرفته اند ، ادامه داد : توزیع عادلانه خدمات رفاهی، ورزشی و فرهنگی با تعریف برنامه‌های مختلف در دستور کار قرار گرفته و چندین زمین چمن مصنوعی در مناطق مختلف شهر احداث شده و یا در حال تکمیل است.

 نوبانی خاطر نشان کرد : ترویج و توسعه فرهنگ ورزش و کشف استعدادهای ورزشی، ایجاد نشاط اجتماعی و ارتقای سطح سلامت از مهمترین اهداف احداث زمین های ورزشی در مناطق مختلف شهر است.

شهردار بندرعباس ادامه داد: البته اعتقاد داریم شهروندان بندرعباس شایسته بهترین خدمات هستند و آنچه انجام شده قطره از دریاست که برای آبادانی واقعی شهر نیاز به تلاش بیشتر و همراهی همه دستگاه‌ها داریم.

نوبانی در پایان سخنان خود از زحمات همه دست اندرکاران و مسئولان به خصوص همکاران منطقه ۴ شهرداری که برای آبادانی و رفاه ساکنان این منطقه تلاش می کنند تشکر و قدردانی کرد.

عضو شورای شهر بندرعباس :

تصمیمات برای توسعه آبادانی و تندرسی مردم محلات گرفته می شود

فریده عامری سیاهویی عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس نیزدر این مراسم ، گفت  : در برنامه های شورا و شهرداری تمام تصمیمات برای توسعه ابادانی و سلامتی و تندرستی مردم در محلات است که بهره برداری از پروژه های ورزشی در شهر بندرعباس گام موثری در این راستا است.

عضو شورای شهر بندرعباس ، بیان داشت : خدمت صادقانه و برقراری توازن در توزیع امکانات شهری در شهر بندرعباس هدف مهمی است که در شورای ششم دنبال می شود.

گفتنی است ، مراسم افتتاحیه با برگزاری برنامه های شاد و متنوع نمایشی موزیکال برای کودکان برگزار شد و در پایان مراسم شهردار بندرعباس با اهدای لوح از مدیر شهرداری منطقه ۴ و سایر مسئولان ذیربط تشکر و قدردانی کرد.

خبرنگار : جمیله دبیری نیا

پایان خبر /