نشست مشترک مدیرکل بهزیستی استان با معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان با حضور رییس اداره هماهنگی موسسات غیردولتی ، اشتغال و مشارکت های مردمی و کارشناس اشتغال بهزیستی استان با دستور کار دریافت اعتبار جزء ۳ تبصره ۱۸ نزد استانداری ها برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی هرمزگان در این نشست ضمن تشریح عملکرد و برنامه های بهزیستی هرمزگان در سال ۱۴۰۱ و سالجاری ، به ارائه گزارش مبلغ اعتبارات تخصیص داده شده در سال گذشته ، درصد جذب اعتبارات وبرنامه های اشتغال در سالجاری ومبلغ اعتبارات تخصیص داده شده پرداخت.

جهانشاهی در ادامه خواستار تخصیص ۲۰ درصد از سهمیه اختصاص داده شده به استان برای بهزیستی شد.

عادل شهرزاد معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان با تبریک فرا رسیدن هفته دولت ، تعامل بین دستگاه ها برای پیشبرد اهداف منتهی به اشتغال را بسیار مهم عنوان کرد.

شهرزاد در ادامه با تقدیر از برنامه ها و طرح های اشتغال زایی ویژه جامعه هدف در استان ، کسب عنوان برتر از سوی سازمان بهزیستی در بخش «تسهیل و ایجاد اشتغال» جشنواره شهید رجایی را تبریک گفت.

وی همچنین به حمایت و عزم جدی دولت سیزدهم و اهتمام ویژه استاندار هرمزگان به اشتغال مددجویان اشاره داشت و تصریح کرد : در حوزه اشتغال اتفاق‌های خوبی در استان رخ داده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان در پایان  برای تخصیص ۲۰ درصد از سهمیه اختصاص داده شده به استان برای بهزیستی قول مساعد داد.

پایان خبر /