استاندار هرمزگان گفت : ۳ شهر ، ۲۴ روستا و ۴۴ صنعت استان در دولت سیزدهم با اعتباری افزون بر ۱۹۰۰۰ میلیارد ریال گاز رسانی شده است.
به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، مهدی دوستی با بیان اینکه به ۳ شهر ، ۲۵ روستا و ۴۴ صنعت در دو سال اخیر گازرسانی شده است ،اظهار داشت : دولت سیزدهم گام‌های بزرگی در حوزه گازرسانی انجام داده است و به همین منظور بیش از ۱۹۰۰۰ میلیارد ریال در حوزه گازرسانی سرمایه گذاری شده است.

دوستی افزود : اقدامات انجام شده سبب گردیده تاکنون بیش از ۱۷۲هزار خانوار از این نعمت خدادادی در استان بهره مند شوند و حدود ۲۶۰ هزار متر مکعب گاز طبیعی با سایر سوخت های فسیلی، جایگزین شود.

وی بیان کرد : در دولت سیزدهم بیش از ۱۱۲۰ کیلومتر خطوط انتقال، شبکه و تغذیه گاز طبیعی، احداث شده که منجر به افزایش بیش از ۶۰ درصدی میزان خطوط لوله گذاری در استان شده است.

استاندار هرمزگان عنوان‌ کرد : در دو سال اخیر عملیات اجرایی گازرسانی به پنج شهر و ۱۱۱ روستا آغاز شده و در همین مدت، پیمان سپاری عملیات گازرسانی به سه شهر و ۱۵ روستا با اعتباری بالغ بر ۶۲۸ میلیارد ریال، محقق شده و گازرسانی به بیش از ۱۰۰ صنعت در سال ۱۴۰۲ در حال برنامه ریزی است.

دوستی افزود : در هفته دولت سال جاری نیز گازرسانی به شهرهای میناب، بندرلنگه، کنگ، فاز دوم قشم و گازرسانی به روستاهای محور حسن آباد در کوشاه شمالی و کهن گدار با اعتباری بالغ بر ۸۹۳ میلیارد تومان کلنگ زنی خواهد شد که با نهایی شدن این پروژه ها بیش از ۱۴۷هزار خانوار از گاز طبیعی، بهره مند خواهند شد.

وی خاطر نشان کرد : گازرسانی به فاز هشت بندرعباس نیز در هفته دولت سال جاری با اعتباری بالغ بر ۱۵۶میلیارد تومان افتتاح خواهد شد که سبب می شود تا بیش از ۴۰ هزار خانوار از این نعمت الهی، برخوردار شوند.

پایان خبر /