فرماندار ویژه شهرستان میناب گفت : در گرامیداشت هفته دولت ۱۵۹ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۱۸۸۰ میلیارد ریال در شهرستان میناب افتتاح و کلنگ زنی می شود .

به گزارش پایگاه خبری صبح دریا نیوز،  مجید سلحشور در جمع خبرنگاران اظهار داشت : در مجموع ۱۴۴ پروژه همزمان با هفته دولت در شهرستان میناب با اعتبار بالغ بر ۱۰۷۶۹ میلیارد ریال قابل بهره برداری می‌رسد و ۱۵ پروژه با اعتبار بالغ بر ۱۱۱۷ میلیارد ریال کلنگ زنی می شود .

سلحشور یادآورشد : تعداد ۱۳۴ پروژه بخش خصوصی ، سرمایه گذاری ، تولیدی و خدماتی ( اقتصادی ) با اعتبار بالغ بر ۲۴۶۰ میلیارد ریال به بهره برداری و تقدیم مردم شریف شهرستان میناب خواهد شد .

وی ، خاطر نشان کرد : از مجموع ۱۴۴ پروژه در ۱۱ فصل به شرح ذیل افتتاح و تقدیم مردم شریف و ولایت مدار شهرستان میناب خواهد شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان میناب تشریح کرد :  فصل توسعه و خدمات شهری با ۱۲ پروژه با اعتبار بالغ بر ۱۴۶۷ میلیارد ریال، فصل توسعه و خدمات روستایی با ۵۴ پروژه با اعتبار بالغ بر ۳۲۷ میلیارد ریال ، فصل کشاورزی ، منابع طبیعی و شیلات با ۱۴ پروژه با اعتبار بالغ بر ۲۱۳۹ میلیارد ریال ، فصل بهداشت و درمان با ۸ پروژه با اعتبار بالغ بر ۴۷۰ میلیارد ریال ، فصل آموزش آموزش و پرورش عمومی با ۱۹ پروژه با اعتبار بالغ بر ۵۵۹ میلیارد ریال  ، فصل حمل و نقل با ۱۰ پروژه با اعتبار بالغ بر ۷۵۵ میلیارد ریال  ، فصل انرژی (برق) با ۶ پروژه با اعتبار بالغ بر ۶۳۸ میلیارد ریال ، فصل بنیاد مسکن با مشارکت دهیاری با ۹ پروژه با اعتبار بالغ بر ۴۶ میلیارد ریال ، فصل آب و فاضلاب با ۶ پروژه با اعتبار بالغ بر ۳۷۱۱ میلیارد ریال ، فصل ورزش با ۳ پروژه با اعتبار بالغ بر ۱۳۲ میلیارد ریال ، فصل شهرک های صنعتی و صنعت و معدن با ۳ پروژه با اعتبار ۵۳۰ میلیارد ریال است .

معاون استاندار در شهرستان میناب ، مطرح کرد :  پروژه های بخش خصوصی، سرمایه گذاری، تولیدی و خدماتی(اقتصادی) ۱۰ پروژه با اعتبار بالغ بر ۲۴۶۰ میلیارد ریال است .

سلحشور ، خاطرنشان کرد : پروژه های بخش عمرانی نیز با ۱۳۴ پروژه و با اعتبار بالغ بر ۸۳۰۹ میلیارد ریال در هفته دولت به بهره برداری می رسد .

پایان خبر /