امام جمعه بندرعباس با ابراز نگرانی از روند کند پیشرفت احداث منازل مسکونی برای زلزله‌زدگان و سیل زدگان هرمزگان گفت : سازمان برنامه و بودجه کشور در تخصیص بودجه پروژه‌هایی که برای احداث منازل تخریبی ناشی از سیل و زلزله آغاز شده است تسریع کنند.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس با اشاره به در پیش‌بودن سالروز وفات حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها ، اظهار داشت : هجرت حضرت معصومه سلام الله علیها مانند هجرت امام رضا علیه السلام به ایران سر منشا تحول‌سازی و تمدن‌سازی در کشور بود و تحت هدایت‌های ولایت‌امر سفر کریمه‌اهل‌بیت به ایران انجام شد که امروز برکت وجودی آن برای ایران قابل مشاهده است. 

وی افزود : دشمن در همه ما، چه انقلابی و چه غیر انقلابی طمع دارد و لذا در تاریخ می‌بینیم که دشمن در امامزادگان نیز طمع دارد و باعث می‌شود برخی از فرزندان ائمه مانند زید نار دست‌مایه‌ی استکبار و استعمار زمان خود شوند.

عبادی‌زاده با اشاره به روز ملی استکبارستیزی تاکید‌ کرد : مردم ایران زمان‌شناس هستند و ملت ما در این جنگ ترکیبی مسائل را از هم تفکیک کردند و تاکنون هم نظام اسلامی با صبوری و بردباری اغتشاشات را مدیریت کرده است در حالی که دشمن دنبال این بود که کشته‌سازی کنند.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان تصریح‌ کرد : توطئه‌های دشمن برای این بود که کشته‌سازی کنند چنانچه به بسیاری افراد مشروبات الکلی و مواد مخدر صنعتی می‌خوراندند و مست و لایعقل وارد خیابان می‌کردند.

وی بیان‌ کرد : ۴۳ سال است که مردم ما در مقابل دسیسه‌های نظام استکباری ایستاده‌اند و آمریکا را به دریوزگی و ذلت کشانده‌اند حرکت‌های بزرگ ملت ایران باعث شده است که هیمنه‌ی قدرت آمریکا را شکسته‌ شود از این رو این‌ها نسبت مردم ایران کینه به دل دارند و این فتنه اخیر آشوب‌سازی بود.

عبادی‌زاده تاکید‌ کرد : هیچ‌گاه مراکز بین‌اللملی در راستای دفاع از محرومین اقدامی نکرده‌اند و تنها با عنوان‌های مختلف به مخالفین خود تهمت می‌زنند و تنها به دنبال این هستند که هر صدایی که در دنیا بر علیه آمریکا و نظام استکباری بلند می‌شود را خفه کنند.

وی تاکید‌ کرد : در جنگ جهانی دوم، آمریکا صبر کرد تا کشورهای درگیر جنگ همدیگر را تضعیف کنند و در آخر به مانند مردار‌خوار وارد جنگ شد و خود را به عنوان پیروز جنگ معرفی کردند و همین کار را در روسیه و اوکراین و چین انجام دادند، اما امروز دیگر این چنین نخواهد شد، آمریکا بداند هر آتشی که خاورمیانه، شرق آسیا و اوراسیا ایجاد کند دود این آتش اول به چشم خودشان خواهد رفت.

امام جمعه بندرعباس در بخش پایانی سخنانش تاکید‌ کرد : استان هرمزگان در این سه سال اخیر درگیر حوادث مختلفی مانند سیل و زلزله بوده است و دولت خدمتگزار هم شروع کارشان با سرعت برای احداث منازل زلزله‌زدگان بود اما امروز دل‌نگرانی داریم چرا که این پروژه‌ها کند جلو می‌رود و تامین منابع مالی توسط  به کندی انجام می‌شود. 

وی خاطرنشان‌ کرد : از ریاست محترم سازمان برنامه و بودجه کشور درخواست می‌کنم در تخصیص بودجه پروژه‌هایی که برای احداث منازل تخریبی ناشی از سیل و زلزله آغاز شده است تسریع کنند چرا که زمستان در پیش است و مردم نگران هستند و شرایط شرایط خوبی نیست. 

انتهای پیام