نماینده تام الاختیار وزیر کشور در اجرای طرح تکام گفت : یکی از ملزومات تکام به عنوان طرح توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه در روستاها ، بهره مندی روستاها از ظرفیت ها و پتانسیل های بالقوه می باشد که هرمزگان در این زمینه کم نظیر است.

به گزارش صبح دریانیوز ، علی اکبر دُر ، در نشستی با دستگاه های اجرایی استان هرمزگان اجرای طرح تکام را انسجام بخشی به خدمات کلیه دستگاه ها و ارگان ها در روستا تعریف کرد و اظهار داشت : تکام مخفف توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه با رویکرد مهاجرت معکوس به روستاها است.

وی با بیان اینکه قرار نیست با این طرح، چارت و ساختار جدیدی در استان ایجاد شود افزود: البته محور این طرح ایجاد هماهنگی و انسجام هر چه بیشتر بین دستگاه های اجرایی و خدمات رسان در روستاهای هدف این طرح است.

نماینده وزیر کشور با بیان اینکه هرمزگان یکی از استان های با ظرفیت برای اجرای این طرح است خاطر نشان کرد: یکی ملزومات تکام بهره مندی از ظرفیت ها و پتانسیل های بالقوه در روستاهاست که هرمزگان در این زمینه کم نظیر است.

علی اکبر دُر در این طرح یادآور شد : با روحیه ای که امروز در مسئولین دستگاه های اجرایی هرمزگان مشاهده کردیم امیدواریم این طرح در روستاهای هرمزگان به نتایج ملموس و اثربخش برسد.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری هرمزگان نیز در این نشست ضمن تشریح اقدامات استان در اجرای طرح تکام بیان داشت : دبیرخانه طرح در استانداری راه اندازی شده و گروه های داوطلب درسطح استان شکل گرفته و کارگروه اجرایی آن نیز تشکیل شده است و با همراهی فرمانداران و دستگاه های اجرایی به نوعی وارد فاز اجرایی شده است.

پایان خبر /