معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از آمادگی مراکز درمانی هرمزگان برای پذیرش مجروحان حادثه تروریستی کرمان خبر داد.

به گزارش صبح دریانیوز ، منوچهر کمالی با تسلیت شهادت تعدادی از هموطنان عزیز در حادثه تروریستی کرمان گفت : اقدام تروریستی و کور دشمنان قساوت و خباثت دشمنان ملّت ایران اسلامی را آشکار ساخت ؛ غافل از آنکه ملّت امام حسین (ع) تا پای جان از آرمان‌های والای شهیدان دفاع خواهند کرد.

کمالی افزود : شهادت جمعی از هموطنان عزیز در حادثه تروریستی کرمان را به پیشگاه حضرت حجت بن الحسن (عج) ، مقام معظم رهبری (مدّ ظله العالی) ، خانواده‌های داغدار شهدای این حادثه و مردم شریف ایران اسلامی تسلیت عرض کرده و از درگاه خداوند متعال برای شهیدان علوّ درجات و برای مجروحان این حادثه شفای عاجل مسألت دارم.

وی از آمادگی کامل مراکز درمانی و بیمارستان‌های استان برای پذیرش مجروحان حادثه خبر داد و تصریح کرد : در همان دقایق اولیه پس از حادثه تروریستی با همتای خود در دانشگاه علوم پزشکی کرمان تماس گرفته و آمادگی خود را برای اعزام تیم پزشکی و پذیرش مجروحان اعلام کرده‌ایم.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان با اشاره به اقدامات حوزه معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت : تیمی متشکل از جراح مغز و اعصاب، جراح عمومی، ارتوپد و بیهوشی آماده اعزام به مرکز استان کرمان است طی هماهنگی‌های انجام شده مقرر شده، در صورت نیاز اقدام مقتضی در جهت اعزام تیم پزشکی معمول می‌شود..

به گفته کمالی ، تیم تخصصی پزشکی استان آماده خدمت رسانی است از طرف دیگر تمهیدات لازم در خصوص پذیرش مجروحان حادثه تروریستی اندیشیده شده و بیمارستان‌های شهر بندرعباس، حاجی آباد و رودان آمادگی کامل جهت پذیرش مصدومان حادثه را دارند.

پایان خبر /