فرمانده مرزبانی هرمزگان از دستگیری یکی از سرشبکه ها و سرباندهای قاچاق سوخت هرمزگان ، توسط مرزبانان هرمزگان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، سرتیپ دوم بهادر اسماعیلی گفت : مرزبانان اطلاعاتی این فرماندهی ، با انجام اقدامات فنی و مراقبتی، از فعالیت یک سرباند و سرشبکه قاچاق سوخت در استان هرمزگان مطلع شدند.

سردار اسماعیلی افزود: مرزبانان با اشرافیت و اقدامات اطلاعاتی، با هماهنگی مقام قضائی و دادستان مرکز استان، این سرشبکه قاچاق را شناسایی و تحت رصد اطلاعاتی خود قرار دادند.

وی گفت: مرزبانان با تعقیب و مراقبت‌های نامحسوس موفق شدند، این سرباند قاچاق به هویت معلوم را در شهرستان «بندرعباس» زمین گیر و دستگیر کنند.

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان اضافه کرد: یک دستگاه خودروی لوکس خارجی متهم در حین دستگیری توقیف و از داخل آن بیش از ۱۱ دستگاه تلفن همراه پیشرفته که در امر ارتباطات ناسالم با قاچاقچیان استفاده می‌گردید، تعدادی کارت بانکی و مقادیر قابل توجهی تراول و اسکناس داخلی و خارجی از داخل خودور کشف شد.

اسماعیلی با اشاره به این مطلب که سرباند دستگیر شده، پس از تشکیل پرونده جهت رسیدگی و برخورد قاطع دستگاه قضائی، راهی دادسرا شد، خاطرنشان کرد: بر اساس تدابیر فرمانده کل فراجا یکی از برنامه‌های اصلی این فرماندهی در سال جاری برخورد قاطع و پشیمان کننده با قاچاقچیان و سرشبکه های قاچاق است که با امید به خداوند متعال و همکاری مرزنشینان به آن جامه عمل می‌پوشانیم.

گفتنی است، سردار رادان فرمانده کل انتظامی کشور اواخر اردیبهشت ماه سال جاری در حاشیه سفر به استان هرمزگان با بیان اینکه امسال سال سخت قاچاقچیان در هرمزگان و دیگر استان‌های کشور خواهد بود و عزم خودمان را در زمینه مبارزه همه جانبه با قاچاق مواد مخدر، سوخت و کالا و … جزم کرده‌ایم، از نیروهای انتظامی و مرزبانی مستقر در استان خواسته بود تا با هم افزایی همه دستگاه‌ها عرصه را بر قاچاقچیان تنگ کنند.

پایان خبر /