مدیرکل شیلات هرمزگان پیرو دستور معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات ایران به همراه مشاور و مدیرکل امور استان‌های سازمان شیلات ایران به عنوان نماینده ویژه رئیس سازمان شیلات ایران از محل آتش سوزی در بندر صیادی سلخ بازدید کردند.

به گزارش صبح دریانیوز ، مسعود بارانی در این بازدید با اشاره به اینکه بندر صیادی سلخ یکی از بنادر صیادی تاثیر گذار استان است گفت : مدیریت این بندر صیادی طبق قانون به بخش غیر دولتی(تعاونی صیادی) واگذار شده است.

بارانی تصریح کرد : این بندر صیادی با بیش از ۲۰۰فروند شناور صیادی و بالغ بر هزار وپانصد نفر صیاد بخشی از صید شهرستان قشم را به خود اختصاص داده است‌.

وی با اشاره به اینکه از هیچ تلاشی برای حمایت از صیادان خسارت دیده دریغ نخواهیم کرد گفت : پیگیری های اولیه از شرکت های بیمه جهت جبران خسارت آغاز شده است.

در ادامه نماینده ویژه معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات ایران گفت : بدون شک تا انتها در کنار صیادان و خسارت دیدگان حادثه آتش سوزی بندر صیادی سلخ هستیم.

مشاور رئیس سازمان شیلات ایران و مدیرکل امور استانهای شیلات ایران از تشکیل ستاد مدیریت بحران در این راستا خبر داد و افزود : برای کمک به خسارت دیدگان رایزنی با بانک ها جهت تامین تسهیلات مورد نیاز در دستور کار می باشد و پیگیری های لازم صورت خواهد پذیرفت.

دهقانی گفت : امید داریم از طریق هماهنگی با دستگاه‌های مرتبط استانی و ملی بتوانیم شرایط انجام مساعدت های لازم جهت رفع مشکلات این عزیزان فراهم سازیم.

پایان خبر /