مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان از دانش آموز ورزشکار علی اصغر ابولی قهرمان ورزش دانش آموزی از آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس تجلیل کرد و دانش آموز هرمزگانی مدال طلای مسابقات آسیایی را به دانش آموزان غزه اهدا کرد.

به گزارش صبح دریانیوز ، همزمان با هفته بسیج دانش آموزی و روز دانش آموز در مراسمی با حضور محمد قویدل مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان و مسلم بازیار نسب رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس و جمعی از دبیران پیشکسوت ورزش استان و دانش آموزان از دانش آموز ورزشکار علی اصغر ابولی که درمسابقات ورزشی آسیایی در رشته کنگ فوتوا حائز مدال طلای آسیایی شده بود تقدیر و تجلیل شد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان در این آیین ، ضمن تبریک هفته بسیج دانش آموزی با بیان اینکه ، ورزش فواید بسیاری برای روح و جسم انسان خصوصا در سنین رشد و فعالیت مغزی دارد و حتی در کمترین سطح فعالیت نیز در صورت مداومت در تحرک ، نمی‌توان از نقش ورزش در یادگیری و سلامت دانش آموزان غافل شد.

محمد قویدل از دانش آموز علی اصغر ابولی دارنده مدال طلای آسیایی رشته کنگ فوتوا که طی اقدامی تحسین برانگیز و انسان دوستانه مدال خود را به دانش آموزان وکودکان غزه تقدیم کرده بود، تقدیر و تشکر نمود و این اقدام را قابل تحسین و مایه مباهات دانست.

قویدل ادامه داد : دانش آموز ورزشکار علی اصغر ابولی با این اقدام نشان داد دانش آموزان ما از غم بزرگ کودکان و مردم غزه که این‌روزها گلوی مسلمانان را به‌سختی می‌فشرد، غافل نیستند و با تقدیم مدال طلای خود به کودکان شهید غزه، مهربانی، متانت، افتخارآفرینی و ارزش‌مندی دانش آموزان ورزشکار هرمزگانی را تمام‌وکمال به جهانیان نشان داد.

وی افزود : حضور حداکثری دانش آموزان هرمزگانی در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان همزمان با سراسر کشور که نفرت و انزجار خود را از سیاست‌های استکبار جهانی و رژیم کودک‌کشی صهیونیستی اعلام کردند که نشان از علم و آگاهی دانش آموزان ما به شرایط روز جامعه را دارد.

پایان خبر /