مدیر گروه سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به بازگشایی مدارس و دانشگاهها برضرورت رعایت دستورالعملهای بهداشتی و پیشگیرانه در مدارس تاکید کرد و گفت : ضروری است تمامی دستورالعملهای ابلاغی شامل پروتکلهای مصوب مانند رعایت بهداشت فردی در دانش آموزان ، استفاده از ماسک و تهویه هوا انجام شود و اقدامات لازم برای حفظ سلامت دانش آموزان با جدیت صورت گیرد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، ماشالله مریدی با اشاره به اهمیت پروتکلهای بهداشتی در سرویس مدارس به منظور حفظ سلامتی دانش آموز ان تمام رانندگان مدارس ملزم به واکسینه شدن هستند و انتظار ما از خانواده ها تکمیل دوز واکسن دانش آموزان می باشد .

وی افزود : هرگونه فعالیت بوفه ها و پایگاه تغذیه سالم مدارس مطابق پروتکل های بهداشت محیط باید صورت گیرد و ازخرید موادغذایی فله ای خوداری شود.

مریدی از والدین درخواست کرد به عنوان یک ناظر بررعایت پروتکل های بهداشتی نظارت نموده ودرصورت هرگونه علایم بالینی هرچند مختصر با هماهنگی مسوولین مدارس از رفتن دانش آموز به کلاس جلوگیری نمایند.

مدیر گروه سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی گفت : تلفنهای ۳۱۱۸ و ۱۹۰ جهت ثبت و پیگیری شکایتهای مردمی در نظر گرفته شده است .

انتهای پیام