مراسم تجلیل از خبرنگاران حوزه شهری با حضور مسؤلان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، در آیینی با حضور مهدی نوبانی شهردار بندرعباس ، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس ، اسمعیل جهانگیری مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان ، مدیران شهرداری ، رئیسی سرپرست صدا و سیمای مرکز خلیج فارس ، غلامعباس شمس الدینی رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی روزنامه نگاران هرمزگان ، محمد نعمتی رئیس انجمن کارفرمایان روزنامه نگاران هرمزگان ، علی اکسیر مدیر عامل خانه مطبوعات هرمزگان ، سرهنگ محمد رسول جلالی رئیس بسیج رسانه استان هرمزگان و جمع کثیری از خبرنگاران و مدیران مسئول رسانه ها از ۲۲۰ نفر از خبرنگاران حوزه شهری تجلیل شد.

مهدی نوبانی شهردار بندرعباس در این آیین با تبریک روز خبرنگار بر همه ی خبرنگاران استان هرمزگان بیان کرد : از تلاش و همراهی شما خبرنگاران در انعکاس اخبار و وقایع مجموعه مدیریت شهری بندرعباس تشکر میکنم و این مراسم ، اقدام کوچکی برای تقدیر از زحمات شما بزرگواران که طی یکسال گذشته در کنار مجموعه شهرداری بندرعباس بودید و برای انعکاس عملکرد این مجموعه تلاش کرده‌اید.

نوبانی گفت : شما خبرنگاران با قلم ،فکر، ایده و نظرات خود می توانید چراغ راه مدیران باشید و رسالت خبرنگاری در دنیای مدرن رسالتی بسیار ارزشمند، ارزنده و کاملا مردم محور است چون که دغدغه اصلی خبرنگاران، جامعه و مردم هستند.

وی در ادامه سخنان خود اظهار کرد : ازشما خبرنگاران در حوزه مدیریت شهری درخواست میکنم که ضمن بیان نقادانه و راهگشای مسائل، مشکلات و چالش های شهر، بیش از پیش در به تصویر کشیدن و معرفی خدمات شهری و تلاش برای تقویت امید به آینده در آحاد جامعه، پیشگام باشید.

شهردار بندرعباس در بخش دیگری از سخنان خود به پروژه‌های مجموعه شهرداری اشاره و تصریح کرد : در هفته دولت نزدیک به ۲۰ پروژه برای بهره برداری و کلنگ زنی در برنامه داریم که بهره برداری از باغ آفریقایی، زمین های ورزشی در محلات، احداث ساختمان ایستکار و کلنگ زنی چرخ و فلک از مهمترین آنها می باشد.

نوبانی گفت : در یکسال گذشته پروژه های مهمی به همت مجموعه شهرداری و با حمایت های اعضای شورای شهر بندرعباس به بهره برداری رسید که مهمترین آنها بهره برداری از پروژه زیب لاین و پل معلق کوهستان پارک پنجه علی، افتتاح آبنمای خشک موزیکال و بوستان آزاد شهر، بازگشایی بلوار معراج، اجرای تقاطع غیر همسطح مهرگان، پیامبراعظم و پل پیامبر اعظم ، نصب، رنگ آمیزی و نورپردازی المان های سطح شهر می باشد.

وی افزود : در راستای توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی با حمایت اعضای شورای شهر ۲۴ دستگاه اتوبوس و ۵۰ دستگاه ون خریداری شده که در سالجاری ۴ دستگاه اتوبوس و ۱۵ دستگاه تاکسی به ناوگان اضافه شده است.

شهردار بندرعباس در پایان گفت : توسعه فضای سبز و پارک نیز در دستور کار مجموعه شهرداری بوده و از محل دریافت مالیات بر ارزش افزوده با همکاری اداره کل امور مالیاتی استان پارک ارمغان مالیاتی در محل میدان میوه و تره بار قدیم کار احداث آن شروع شده است.

در ادامه اسماعیل بواشه رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس با تبریک روز خبرنگار ، خبرنگاران را پیش قراولان عرصه اطلاع رسانی دانست و گفت تلاش های شما در این عرصه قابل ستودن است و همچنین یاد و خاطره عزیزانی که در عرصه رسانه فعالیت می کردند و امروز در بین جمع نیستند را گرامی داشت.

در ادامه مراسم علی اکسیر ، مدیر عامل خانه مطبوعات هرمزگان ، غلامعباس شمس الدینی ، رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی روزنامه نگاران استان هرمزگان ، محمد نعمتی رئیس انجمن کارفرمایان روزنامه‌ نگاران استان هرمزگان ، اسمعیل جهانگیری ، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان و محسن رئیسی ، قائم مقام صدا و سیمای مرکز خلیج فارس به ایراد سخنرانی پرداختند و همگی با تقدیر از مجموعه شهرداری برای برگزاری این مراسم به وحدت و انسجام بین رسانه های استان تاکید نمودند.

گفتنی است ، در پایان مراسم از خانواده خبرنگار شهید یوسف دقت، خلیل تنیده، پرویز سالاری، رهبر امامدادی و حسین نارنجی نسب از پیشکسوتان حوزه رسانه و تعداد ۲۲۰ نفر از خبرنگاران و فعالین فضای مجازی تجلیل به عمل آمد.

پایان خبر /