نشست هم اندیشی جمعی از خیرین مدرسه ساز شهرستان قشم با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس کشور ، مدیرکل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان ، مدیرکل آموزش‌ و پرورش هرمزگان و جمعی از خیرین نیک‌‌اندیش جزیره قشم در سالن اجتماعات باشگاه فرهنگیان قشم برگزار شد.

به گزارش صبح دریانیوز ، رئیس سازمان نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس کشور با اشاره به کار عظیم خیرین تصریح کرد : اگر جزیره قشم را به مانند انگشتری فرض کنیم ، نگین زمرد آن خیرین هستند.

حمیدرضا خان‌محمدی ادامه داد : بهترین جایگاه و مکان برای هزینه مدرسه است و هر نیت خیری که در این مسیر برداشته شود خداوند برکت آن را دوچندان می کند.

خان‌محمدی با مقایسه آمار سرانه دانش‌آموزی بعد از انقلاب و اکنون ، عنوان کرد : بعد از انقلاب سرانه دانش‌آموزی به ازای هر دانش‌آموز ۱.۵ مترمربع بود که حال به ۵.۲۸ مترمربع رسیده است که نشان از اقدامات ارزشمند نظام شکوهمند انقلاب اسلامی است.

وی گفت : در استان ۸۰۰ کلاس درس در آستانه تحویل می باشد که هرمزگان شاهد برونداد اخلاص نیکان روزگار می باشد.

رئیس سازمان نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس کشور ادامه داد : استان هرمزگان در تمای زیرساخت‌ها، مسائل‌ آموزشی و پرورشی و… خوش درخشیده که نشان از تعامل بالای مدیران ستادی با جامعه است.

حمیدرضا خان‌محمدی با اشاره به اولویت ساخت پروژه‌های نیمه تمام گفت : با پای کار آمدن چهار ضلع نوسازی، خیرین، منطقه آزاد و استانداری؛ ان شاءالله ۴۰۰ کلاس درس قول داده شده ساخته شود.

خان‌محمدی خاطر نشان کرد : ۲۰۰ مجتمع بزرگ در برنامه هفتم توسعه ساخته می شود که یک مجتمع آن در جزیره ی زیبای قشم می باشد.

پایان خبر /