مهدی باوقار زعیمی سرپرست نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان از مهدی دوستی استاندار هرمزگان بدلیل حمایتهای بی شائبه در پیگیری اعتبارات و تکمیل فضاهای آموزشی نیمه تمام استان قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، باوقار افزود : استاندار محترم نگاه ویژه ای به حوزه آموزش و پرورش داشته و از این رو مدرسه سازی در استان شتاب می گیرد.

وی با اشاره به تدبیر استاندار در حوزه مدرسه سازی ادامه داد : با توجه به سفر ریاست محترم جمهوری در پاییز امسال به استان، بسته‌های بسیار خوبی در حوزه‌های مختلف تدارک دیده شده که در حوزه فضای آموزشی بهره برداری از احداث و تکمیل ۸۰۰ کلاس درس از سفر اول ریاست محترم جمهور خود بیانگر تحول در مدرسه سازی خواهد بود.

سرپرست نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان در خصوص تفاهم نامه همکاری مشترکی بین مهدی دوستی استاندار هرمزگان و خان محمدی رییس سازمان نوسازی مدارس کشور نیز ابراز کرد : این تفاهم نامه در قالب احداث، تکمیل، توسعه و تجهیز ۱۴۰۹ کلاس درس طی مدت ۲ سال منعقد شده که این امر نیز نشان از نگاه ویژه استاندار محترم به حوزه آموزش و همت جهادی وی در تحول این حوزه می باشد.

گفتنی است ، این تعداد کلاس درس با اعتباری بالغ بر ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان طی مدت ۲ سال که با توافق ۵۰ درصدی هزینه ها از سوی استاندار هرمزگان ازمحل مسوولیتهای اجتماعی صنایع و بنگاههای اقتصادی در استان و ۵۰ درصد دیگر از سوی سازمان نوسازی مدارس کشور از محل منابع ملی تامین می شود، به فضاهای آموزشی استان هرمزگان افزوده می گردد.

پایان خبر /