بودجه 7 هزار و 633 میلیارد تومانی سال ۱۴۰۳ شهرداری بندرعباس وسازمان‌ها تابعه در یکصد و شانزدهمین جلسه علنی شورای شهر به تصویب رسید.

به گزارش صبح دریانیوز، در یکصدو شانزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر بندرعباس، بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری پس از بررسی های بسیار توسط اعضای شورای اسلامی شهر با اکثریت آرا در جمع خبرنگاران به تصویب رسید.

شهردار بندرعباس در این خصوص گفت: بودجه کارشناسی شده برای سال ۱۴۰۳ به میزان بالغ بر ۷ هزار و ۶۳۳ میلیارد تومان می باشد می باشد که از این میزان ۴۷ درصد یعنی به میزان ۳ هزار و ۸۶۴  میلیارد تومان بودجه عمرانی و مشتمل بر پروژه های شاخصی همچون تقاطع پیامبر اعظم، اولویت ششم، تملک و احداث و تکمیل پارکینگ های سطح شهر، خرید و توسعه و تجهیز و اورهال ناوگان حمل و نقل، پروژه تقاطع پردیس و تقاطع مهرگان است.

 مهدی نوبانی، افزود: ۴۲ درصد از کل بودجه شامل بودجه جاری است که سه قسمت حقوق و مزایا، هزینه های اداری شهرداری و هزینه های جاری شهر می باشد.

 نوبانی، تصریح کرد: ۱۱ درصد بودجه هزینه تملک دارایی مالی شهرداری است و شامل سه بخش بازپرداخت وام، بازپرداخت اوراق مشارکت و دیوان قطعی شده سنواتی است.

وی در پایان از زحمات اعضای شورای اسلامی شهر که عالمانه و حکیمانه بودجه سال ۱۴۰۳ را مورد نقد و بررسی قرار داده اند تشکر و قدردانی نمود.

.پایان خبر/