به مناسبت هفته خبرنگار مراسم تجلیل از خبرنگاران حوزه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان هرمزگان با حضور رئیس و معاونین سازمان در سالن اجتماعات این سازمان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، ابراهیم شاکری‌زاده ضمن خیر مقدم و تبریک به مناسبت روز خبرنگار با تجلیل از نقش خبرنگاران در افزایش امید و اعتماد آفرینی در جامعه گفت : توسعه جوامع در گرو مشارکت مردم است. طبیعتا خبرنگاران به عنوان حلقه واسط بین مردم و مسئولین نقش کلیدی در جلب و جذب مشارکت‌های مردم به منظور دستیابی به توسعه و پیشرفت جامعه دارند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان هرمزگان با تشریح بخشی از وظایف این سازمان افزود: وظیفه ذاتی سازمان تحقق توسعه متوازن و نظارت بر روند آن است. همواره سعی کرده‌ایم منابع را با در نظر گرفتن مزیت‌های استان هرمزگان و به صورت هدفمند در شورای برنامه‌ریزی توزیع کنیم تا جهت‌گیری منابع به سمت تقویت تولید و افزایش رشد اقتصادی سوق پیدا کند.

ابراهیم شاکری زاده  تصریح کرد: توسعه زیرساخت‌های بخش‌های مختلف تولیدی استان از جمله توسعه زیرساخت‌های بخش کشاورزی و شیلات ( گلخانه‌ها، سایت‌های پرورش ماهی و میگو)، زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی، تأمین آب بخش کشاورزی و صنعت و توسعه صنایع در سطح استان هرمزگان از جمله سیاست‌های کلان در جهت افزایش رشد اقتصادی در دستور کار سازمان است.

شاکری‌زاده با اشاره به همراهی صادقانه خبرنگاران و فعالان رسانه با این مجموعه عنوان کرد: خبرنگاران هرمزگانی فارغ از تفکرات و سلایق یک هدف مشترک دارند.

وی اضافه کرد : توسعه و پیشرفت استان در سایه همدلی مردم و مسئولین هدف مشترک همه ماست. مجموعه کارکنان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان هرمزگان نیز با چنین نگاهی دل در گروه توسعه استان دارند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان هرمزگان خاطر نشان کرد : تقویت اعتماد و سرمایه اجتماعی سازمان، جذب و توزیع اعتبارات دستگاه اجرایی، تلاش در جهت کیفی سازی منابع، توجه به توسعه صنعت، تجارت، گردشگری، توسعه اقتصاد دریا محور و استقرار چرخه بهره‌وری در دستگاه‌های دولتی را با نهایت کوشش دنبال می‌کنیم و تردید نداریم که فعالان رسانه ایی استان با انعکاس به موقع و صحیح اقدامات، ما را در کسب نتایج مطلوب و ارائه خدمت به جامعه همراهی خواهند کرد.

درادامه این نشست معاونان حوزه آمار و اطلاعات، برنامه و بودجه، آموزش و پژوهش‌های توسعه و آینده‌نگری، فنی، توسعه مدیریت و منابع انسانی به سئوالات خبرنگاران در خصوص رشد اقتصادی، چگونگی هزینه کرد اعتبارات، آخرین وضعیت پروژه های نیمه تمام، جذب نیروی انسانی، ارتقای دانش مدیران و کارکنان دولت، وضعیت اعتبارات هزینه‌ای و عمرانی و برنامه‌های در دست اقدام سازمان پاسخ دادند.

در پایان این مراسم ازخبرنگاران حوزه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان هرمزگان تقدیر شد .

پایان خبر /