فرمانده انتظامی هرمزگان گفت : با تلاش ماموران انتظامی استان طی یک هفته گذشته بیش از یک تُن و ۵۸ کیلوگرم انواع مواد مخدر در این استان کشف و ضبط شد.

به گزارش صبح دریانیوز ، سردار علی اکبر جاویدان در تشریح این خبر افزود : در ادامه اجرای طرح‌های ارتقا امنیت اجتماعی ، با اقدامات اطلاعاتی و اشرافیت کامل پلیس بر تمامی محورهای مواصلاتی ، طرح پاکسازی نقاط آلوده در سراسر استان هرمزگان به مدت یک هفته اجرا شد.

سردار جاویدان بیان کرد : ماموران انتظامی استان در اجرای این طرح ضمن شناسایی و توقیف هفت دستگاه خودرو حامل مواد مخدر، در مجموع یک تن و ۵۸ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط کردند.

وی تصریح کرد : در این طرح با تلاش همه جانبه ماموران، ۲۰ قاچاقچی موادمخدر، ۳۳ خرده فروش و توزیع کننده مواد شناسایی و در عملیات‌های جداگانه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی هرمزگان با اشاره به جمع‌آوری ۳۰۷ معتاد متجاهر و بدون مکان در اجرای این طرح ، گفت : پلیس با به‌کارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تامین نظم و امنیت شهروندان تلاش می‌کند و لازم است مردم نیز با رعایت نکات ایمنی و امنیتی در پیشگیری از جرایم، هرگونه اطلاعات و اخبار در خصوص توزیع کنندگان مواد مخدر را از طریق سامانه پاسخگوی ۱۲۸ پلیس مبارزه با مواد مخدر و تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

همچنین فرمانده انتظامی میناب نیز گفت : ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان در ادامه طرح مقابله با قاچاق مواد مخدربا انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه‌های پلیسی از انباشت یک محموله ۱۰۰ کیلوگرمی موادمخدر در یک منزل در این شهرستان مطلع و موضوع را در دستورکار قرار دادند.

سرهنگ عباس قاسمی افزود : ماموران پس از بررسی های دقیق انجام شده روز گذشته ضمن هماهنگی با مقام قضایی با تشکیل اکیپی با همکاری ماموران انتظامی شهرستان بندرعباس به محل واقع در یکی از محلات شهر هشتبندی اعزام و در بازرسی از منزل مورد نظر و یک دستگاه خودرو پراید که در حیاط منزل پارک بود، ۹۹ کیلو ۱۰۰ گرم مواد مخدر تریاک کشف و ضبط کردند.

وی ادامه داد : دراین عملیات یک قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی و تلاش ماموران برای شناسایی و دستگیری دیگر عاملان احتمالی قاچاق این محموله مواد مخدر ادامه دارد.

کشف ۴۶۵ هزار لیتر فرآورده‌های نفتی قاچاق در هرمزگان

فرمانده انتظامی هرمزگان همچنین از اجرای طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت و کشف ۴۶۵ هزار لیتر فرآورده‌های نفتی قاچاق طی هفته گذشته در استان خبر داد.

سردار جاویدان گفت : طرح عملیاتی مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اولویت قاچاق سوخت به منظور جلوگیری از هدر رفت سرمایه های ملی، به مدت یک هفته در سطح استان اجرا شد که با اجرای این طرح ۵۳ دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل و فعال در قاچاق سوخت شناسایی و توقیف شدند.

وی تصریح کرد : در این طرح با تلاش همه جانبه صورت گرفته در مجموع ۴۶۵ هزار لیتر گازوییل قاچاق کشف و تعداد ۷۷ متهم دستگیر و ۸۶ فقره پرونده تشکیل و متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

موتورسیکلت ۶ میلیارد ریالی قاچاق در توقیف پلیس بندرعباس

فرمانده انتظامی بندرعباس گفت : یک دستگاه موتورسیکلت سنگین خارجی قاچاق به ارزش ۶ میلیارد ریال دریک عملیات پلیسی در این شهرستان توقیف شد.

سرهنگ عباس علی یاری افزود : ماموران انتظامی پاسگاه تازیان شهرستان بندرعباس با انجام کار اطلاعاتی و بهره‌گیری از شیوه‌های پلیسی از نگهداری یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق توسط یک نفر به هویت معلوم در منزل مطلع و موضوع را در دستورکار قرار دادند.

علی یاری افزود : ماموران روز گذشته ضمن هماهنگی قضائی به محل واقع در روستای تازیان اعزام و در بازرسی از منزل متهم یک دستگاه موتورسیکلت ۱۳۰۰ سی سی قاچاق کشف کردند.

وی اظهار کرد : در بررسی و استعلام دقیق صورت گرفته مشخص شد این وسیله نقلیه قاچاق بوده و به صورت غیرقانونی وارد کشور شده است که موتورسیکلت قاچاق کشف شده جهت سیر مراحل قانونی به یگان منتقل شد.

فرمانده انتظامی بندرعباس ارزش این وسیله نقلیه را بنا به اعلام نظرکارشناسان اقتصادی ۶ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود : در این رابطه پرونده تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی ارسال شد.

پایان خبر /