فرمانده انتظامي هرمزگان از توقيف يک دستگاه کاميون کشنده و کشف 130 کيلو مواد مخدر صنعتي شيشه دراستان خبر داد.

به گزارش صبح دریا نیوز ، سردار “علی اکبر جاویدان” ، بیان داشت: مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان با همکاری اطلاعاتی اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا از انتقال محموله مواد به داخل استان توسط قاچاقچیان مواد مخدر مطلع و موضوع را در دستور کار قرار دادند.

جاویدان افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با رصد اطلاعاتی و اقدامات تخصصی سوژه مورد نظر را دراسکله شهید رجایی که در حال بارگیری بوده شناسایی و تحت تعقیب و رصد خود قرار دادند.

وی اظهار داشت: مأموران با کار اطلاعاتی و گشت زنی های هدفمند در مسیر احتمالی خودرو تریلی کشنده حامل مواد را شناسایی و در یک عملیات ضربتی متوقف و در بازرسی تخصصی از این خودرو ۱۳۰ کیلو  مواد مخدرشیشه که به طرز بسیار ماهرانه در داخل کامیون جاسازی شده بود کشف و در این رابطه یک متهم تبعه خارجی که راننده کامیون بود، دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با اشاره به اینکه این محموله صنعتی از مرزهای شرقی وارد کشورشده؛ خاطر نشان کرد: متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی و تلاش مأموران برای شناسایی و دستگیری دیگر عاملان قاچاق این محموله افیونی ادامه دارد.

جاویدان خاطر نشان کرد: مبارزه بی امان با قاچاقچیان مواد مخدر وسوداگران مرگ، همواره در دستور کار پلیس است و اجازه نخواهیم داد افراد سودجو برای رسیدن به اهداف خود امنیت و آرامش اجتماعی شهروندان را خدشه دار کنند و از مردم عزیز استان نیز انتظار داریم در صورت مشاهده و اطلاع از هرگونه موارد مشکوک در این خصوص مراتب را در اسرع وقت از طریق شماره ۱۱۰ و سامانه ۱۲۸ پلیس مبارزه با مواد مخدر به پلیس گزارش کنند.

پایان خبر/