رئیس سازمان صمت هرمزگان گفت: همزمان با آغاز دهه مبارک فجر سالجاری، بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی از 66 طرح صنعتی و معدنی در استان آغاز شد.

به گزارش  پایگاه خبری صبح دریانیوز،  خلیل قاسمی با اعلام این خبر افزود: میزان سرمایه گذاری این طرح‌ها افزون بر ۱۳۹ هزار و ۱۱۶ میلیارد ریال در بخش ریالی، و ۵۶٫۵ میلیون دلار و ۱۱٫۲ میلیون یورو در بخش ارزی است.

قاسمی با تاکید بر اهمیت پروژه ها افزود: وی بیان داشت: با بهره برداری از این طرح‌ها زمینه اشتغال ۲ هزار و ۷۲۶ نفر به صورت مستقیم فراهم می‌شود.

وی تصریح کرد: این طرح‌ها در شهرستان های بندرعباس، میناب، بندرخمیر، حاجی آباد، جاسک، سیریک، بستک، رودان، بشاگرد و بندرلنگه مستقر هستند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان ، عنوان کرد : از ۶۲ طرح قابل بهره برداری در دهه مبارک فجر۳۲ طرح به میزان سرمایه گذاری ۷۴ هزار میلیون ریال در حوزه صنعت، معدن و تجارت، ۴ طرح در حوزه شرکت شهرک های صنعتی هرمزگان به میزان سرمایه گذاری ۶۱۶ هزار میلیون ریال، ۱۶ طرح در منطقه ویژه صنایع معدنی خلیج فارس به میزان سرمایه گذاری ۵۶٫۵ میلیون دلار و همچنین ۱۰ طرح در منطقه ویژه صنایع انرژی بر پارسیان به میزان سرمایه گذاری ۱۱٫۲ میلیون یورو در استان قابل بهره برداری است.

انتهای خبر