تیم فوتبال ساحلی شهرداری بندرعباس در دیداری خانگی تیم همشهری خود فولاد هرمزگان را با نتیجه سه بر ۲ شکست داد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، این دیدار در چارچوب هفته پنجم مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی قهرمانی باشگاه‌های کشور در حضور جمعی از تماشاگران و مسوولان در ورزشگاه ساحلی غدیر بندرعباس برگزار شد.

تیم‌ها در وقت قانونی به نتیجه مساوی ۲ بر ۲ دست یافتند و کار تیم‌ها به وقت اضافه کشیده شد؛ این تیم شهرداری بود که با گل «احسان درا» موفق شد نخستین پیروزی خود را پس از چهار هفته با هدایت «حمید رضایی‌پور» به ارمغان آورد.

گل‌های تیم فوتبال شهرداری بندرعباس در این دیدار «امیرحسین تنیان» و «احسان درا» (۲ گل) به ثمر رساندند، همچنین گل‌های تیم فولاد هرمزگان «فریبرز زاهری» و «علی میرزایی» به ثمر رساندند.

مسابقه بین تیم‌های شهرداری بندعباس و فولاد هرمزگان را بهمن آزادگان، جواد فلاحی، محمد حسین مردانی و غلامرضا کرم علیپور قضاوت کردند و ناظر داوری محمد پناهی و نماینده اعزامی فدراسیون فوتبال محمد شریفی بود.

فصل جدید مسابقات فوتبال ساحلی لیگ برتر قهرمانی باشگاه‌های کشور زیرنظر کمیته فوتبال ساحلی فدراسیون فوتبال از ۲۴ اردیبهشت ماه جاری با حضور ۱۰ تیم در قالب یک گروه به صورت دوره‌ای و رفت و برگشت در مناطق مختلف کشور برگزار می شود.

در این مسابقات که شانزدهمین لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور محسوب می‌شود، تیم‌های مقاومت گلساپوش، صدرشیمی و چادرملو اردکان از استان یزد به همراه منطقه آزاد چابهار، شاهین خزر رودسر، پارس جنوبی بوشهر، صنعت فرش حداد اصفهان، دریانوردان بوشهر، شهرداری بندرعباس و فولاد هرمزگان حضور دارند.

پایان خبر /