برنامه پاسخگویی میز خدمت مردم به شهرستان های مختلف استان با حضور مدیر پخش فرآورده های نفتی منطقه هرمزگان در جمع مردم شهرستان سیریک برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، مدیر و رئیس ناحیه پخش فرآورده های نفتی در جمع نمازگزاران شهرستان سیریک حاضر شدند و اقدامات انجام شده در حوزه سوخترسانی به مردم این بندر را شرح دادند.

در این جلسه که مدیر کل بازرسی استانداری هرمزگان نیز حضور داشت صیادان به بیان دغدغه های خود برای تامین سوخت قایق های صیادی اشاره کردند.

سالاری فر مدیر منطقه هرمزگان همچنین با اشاره به اجرای طرح سیپاد برای خودروهای نفتگاز سوز درون شهری اجرای ان را تنها راه اختصاص عادلانه سوخت به خودروها دانست و افزود:

متاسفانه در بازدیدی که چندی قبل از مجاری عرضه شهرستان داشتم تعداد زیادی مینی بوس فرسوده متقاضی دریافت سوخت بودند که این تردد و صف و شلوغی باعث ایجاد زحمت برای خودروهایی میشود که واقعا در حال جابجایی مسافر و خدمت به مردم هستند.

در ادامه این جلسه حجه الاسلام والمسلمین اعتمادی مدیر کل بازرسی استانداری هرمزگان با بیان اینکه حضور مدیران دستگاه های اجرایی در شهرستان ها و دیدارهای چهره به چهره موجب نزدیکی مردم با مسئولین و حل مشکلات کمتر دیده شده می شود از اهتمام شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه هرمزگان در حل مشکلات مردم در مناطق کمتر برخوردار و دور دست استان هرمزگان تقدیرکرد.

گفتنی است ، مجموعه دیدارهای مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در قالب میز خدمت با حضور در نواحی و شهرستان های استان بطور منظم هر ده روز با همراهی مسئولین و روسای واحد های مربوط برگزار می شود.

همچنین ملاقات مردمی مدیر منطقه با مردم هر سه شنبه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ ظهر برنامه ریزی شده است.

پایان خبر /