سامانه جامع گارانتی در دسترس خریداران کالا هرمزگان-معاون بازرسی، نظارت و حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان گفت: تمامی کالا های مشمول ( لوازم خانگی ،موبایل و الکترونیکی) باید خدمات پس از فروش معتبر داشته باشند.

به گزارش صبح دریا نیوز، عبدالرضا پیروی منش افزود: کالا های سرمایه ای باید خدمات پس از فروش معتبر و تایید شده توسط وزارت صمت باشد به اینگونه که گارانتی محصول بر روی آن الصاق و در زمان نیاز از سامانه ی گارانتی وزارت صمت قابل مشاهده و پیگیری باشد.

وی افزود: کالاهایی که در سامانه جامع گارانتی ثبت نباشد فاقد اعتبار و با واحد خاطی بر خورد قانونی صورت میگیرد. پیروی منش خاطر نشان کرد: سامانه گارانتی به آدرس www.irangs.ir به عموم مردم بر اساس کد شناسه کالا قابل رهگیری می باشد.

معاون بازرسی، نظارت و حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان در پایان ضمن تاکید بر دریافت شبانه روزی شکایات مردمی در سامانه ۱۲۴ گفت: شهروندان میتوانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف صنفی، با سامانه ۱۲۴ تماس حاصل کنند.

پایان خبر/