استاندار هرمزگان با بیان اینکه خود را موظف می‌دانیم دستور رئیس جمهور را در زمینه ساخت مسکن عملیاتی کنیم گفت : مسکن برنامه دولت است و این قول را که بسیار هم سخت است می‌دهیم ان‌شاءالله در همان زمانبندی اعلام شده تمام تعهد دولت را عملیاتی کنیم.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، مهدی دوستی در آیین آغاز عملیات اجرایی سه طرح سرمایه گذاری در حوزه مسکن در بندرعباس افزود : در این زمینه هم موظف هستیم و هم خود را مکلف میدانیم حرف رئیس جمهور زمین نماند.

مزیت‌های نسبی سرمایه‌گذاری هرمزگان بی‌نظیر است

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حوزه سرمایه‌گذاری در زمینه مسکن، گفت:‌ آغوش ما و مسوولان هرمزگان به روی سرمایه‌گذاران باز است و آنان را کسانی می‌دانیم که فرزندان ما را شاغل، بیابان‌ها را آباد و محیط شهری را ارتقاء می‌دهند.

استاندار هرمزگان بیان کرد:‌ بنابراین دید ما نسبت به آن‌ها دید منجی و فردی است که می‌تواند تمام شاخص‌های هرمزگان را ارتقاء دهند.

دوستی افزود: هرمزگان از نظر مزیت‌های نسبی سرمایه‌گذاری بی‌نظیر است و از سرمایه‌گذاران برای حضور و فعالیت در این استان دعوت می‌کنم.

وی اشاره کرد:‌ همه سرمایه‌گذاران می‌دانند تولید با آب هر متر مکعب ۲ دلار بسیار سخت است و اینجا در کنار سواحل نیلگون خلیج فارس آب به میزان کافی وجود دارد و از این بابت مشکلی ندارند.

رییس شورای اداری هرمزگان گفت: زنجیره وجود آب، میادن گازی، بندرهای بزرگ کشور و دسترسی به آب‌های آزاد در کنار سیاست درست دولت در زمینه دیپلماسی اقتصادی مزیت بزرگ و بی‌نظیری به این استان داده است.

پایان خبر /