با تلاش همه جانبه و ضربتی ماموران شهرستان بندرخمیر طی دو عملیات پلیسی 63 کیلو و 446 گرم حشیش کشف و ضبط شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، فرمانده انتظامی شهرستان بندرخمیر در تشریح این خبر گفت : ماموران ایست و بازرسی کنجی شهرستان بندرخمیر در ادامه طرح مقابله با قاچاق مواد مخدر و مبارزه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ با انجام کار اطلاعاتی و پشتیبانی اطلاعاتی از حمل یک محموله موادمخدر بوسیله یکدستگاه خودرو از محور کهورستان – لارستان مطلع و موضوع را در دستور کار قرار دادند.

سرهنگ علی اکبر مرادی افزود : ماموران با بررسی های اطلاعاتی با تشکیل تیمی به مسیر تردد قاچاقچیان اعزام ، و حین کنترل خودروها در منطقه خودرو کامیونت حامل مواد مخدر را شناسایی و دستور توقف دادند که در یک عملیات ضربتی خودرو حامل مواد متوقف ، راننده دستگیر و در بازرسی از آن مقدار ۶۱ کیلو و ۴۰۰ گرم حشیش کشف کردند.

وی اظهار داشت : ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان طی عملیاتی دیگر در ایستگاه بازرسی کنجی به یکدستگاه خودرو سواری مزدا مشکوک شده و دستور توقف دادند که در بازرسی ازخودرو ۲ کیلو و ۴۶ گرم کشف کردند.

این مسئول انتظامی شهرستان خاطر نشان کرد : در دو عملیات انجام شده دو دستگاه خودرو شناسایی و توقیف، ۲ قاچاقچی و توزیع کننده مواد دستگیر و جمعا ۶۳ کیلو و ۴۴۶ گرم حشیش کشف و متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

پایان خبر /