نماینده کارکنان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت:دو کودک کم توان جسمی 3 و نیم ساله و 8 ساله با ناتوانی در راه رفتن از ناحیه 2 پا با حمایت دکتر عمادی فر پزشک خیر از کلینیک طب فیزیکی و توانبخشی بندرعباس زندگی جدید خود را آغاز کردند.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز، خادمی گفت: پس از شناسایی و معرفی فاطمه زهرا و علی ۳ و نیم ساله به کلینیک دکتر عمادی فر وی با تقبل هزینه ساخت دستگاهای کمک حرکتی، مراحل نصب و کاردرمانی این دو کودک، روح دوباره ای به زندگی آنان داد.

وی ساخت دستگاهای کمک حرکتی، نصب و آموزش به خانواده این دو کودک با هزینه بالغ بر ۲۲ میلیون تومان عنوان کرد و گفت: دکتر عمادی فر در راستای همکاری با مجموعه کارکنان خیر دانشگاه و کمک به کودکان معلول و بی بضاعت همه این هزینه ها را متقبل شد.

خادمی عنوان کرد: یک جوان ۲۶ ساله با مشکل قطع پای چپ و دختر ۶ ساله با مشکل مادر زادی نقص دست چپ جهت آماده سازی اندام مصنوعی، مرحله قالب سازی انجام شد؛ تا با مراجعه بعدی به کلینیک و نصب اندام مصنوعی زندگی جدیدی را آغاز کنند.

شایان ذکر است، تا کنون با کمک جمعی از کارکنان علوم پزشکی وخیرین سایر شهرستهانها هزینه پروتز چند کودک معلول که خانواده های آنان توان مالی مناسبی جهت تهیه پروتز نداشتند پرداخت شده است .

انتهای پیام