با تلاش کار آگاهان پلیس اگاهی استان هرمزگان یک باند 5 نفره سارقان طلاجات منازل که در بندرعباس اقدام به سرقت طلاجات منزل کرده بودند ، در شهرستان بهبهان شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، رییس پلیس آگاهی استان هرمزگان در تشریح این خبر گفت : در پی وقوع چند فقره سرقت منزل به شیوه و شگرد بالکن روی و تخریب درب ورودی بالکن ها ، شناسایی و دستگیری سارقان بصورت ویژه در دستور کار قرار گرفت .

وی افزود: با تلاش شبانه روزی کارآگاهان اداره مبارزه باسرقت تمامی اعضای باند سارقین که با استفاده از یکدستگاه خودرو سواری پژو پارس خاکستری در شهرستان بندرعباس اقدام به سرقتهای طلاجات از منازل شهروندان نموده بودند در شهرستان بهبهان مورد شناسایی قرارگرفته ودریک اقدام غافلگیرانه ای دستگیر و در بازرسی از خودرو آنان مقدار ۳۷۲ گرم طلاجات مسروقه بهمراه تعداد زیادی ساعت مچی گران قیمت وپاور بانک که بطرز ماهرانه داخل هواکش خودرو جاسازی کرده بودند، کشف شد.

این مسئول انتظامی استان خاطر نشان کرد : ، متهمان پس از دستگیری به شهرستان بندرعباس انتقال و در بازجویی های فنی و علمی انجام شده ، به تعداد ۵ فقره سرقت منزل با همدستی ۲ نفردیگر در سطح شهر بندرعباس ودو فقره سرقت پلاک خودرو اعتراف کردند که در بازرسی از مخفیگاه آنان در بندرعباس یک عدد تفنگ ساچمه ای بادی و مقداری اموال سرقتی دیگر کشف و ضبط شد.

رییس پلیس اگاهی استان هرمزگان تصریح کرد: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل به مرجع قضایی معرفی و تلاش ماموران برای کشف دیگر سرقت های احتمالی توسط این باند ادامه دارد.

انتهای خبر