مدیر کل شیلات هرمزگان از برپایی میز خدمت دستگاه‌های اجرایی استان در بندر خمیر با حضور استاندار هرمزگان در این شهرستان خبر داد.

به گزارش صبح دریانیوز ، مدیر کل شیلات هرمزگان با اشاره به اینکه بندر خمیر میزبان کاروان مدیران دولت مردمی در استان هرمزگان بود ، اظهار کرد : مردم این شهرستان نیز توانستند ضمن دیدار چهره به چهره با عالی‌ترین مقام دولتی در استان هرمزگان مسائل و مشکلات خود را با مهدی دوستی استاندار و معاونین وی مطرح کرده و از طریق مدیران کل مربوطه پیگیری کنند.

مسعود بارانی گفت : پیرو منویات مقام معظم رهبری که مردمی بودن و مهمتر از آن مردمی ماندن را از ویژگی‌های لازمِ هر مسئول نظام اسلامی خواندند و در راستای تاکیدات رییس جمهور محترم برای ملاقات بی واسطه مسئولان با مردم و در همین راستا میز خدمت شیلات هرمزگان به‌ طور مستمر در سرتاسر استان برگزار می‌شود.

بارانی تصریح کرد : هدف از برگزاری برنامه ملاقات مردمی حل مشکلات و معضلات بهره برداران و پاسخگویی به آنان است که می تواند بخشی از دغدغه ها و مسائل آنان را حل نماید و به همین مناسبت میز خدمت در بندر خمیر برپا شد.

وی با اشاره به اهمیت برپایی میز خدمت و دیدار چهره به چهره با شهروندان ، گفت : تسهیل در امر خدمت رسانی جهت تسریع امور و کوتاه شدن زمان مراجعات حضوری و ارتقای خدمت رسانی به جامعه بهره بردار از مهمترین مزایای این نشست ها است.

گفتنی است ، همچنین مدیر کل شیلات هرمزگان در سفر به بندرخمیر با خانواده شهید صابری دیدار و از بازار ماهی فروشان این شهرستان بازدید کرد.

پایان خبر /