طی مراسمی با حضور مهدی نوبانی شهردار بندرعباس ، مصیب نظری رئیس شورای اسلامی شهر و اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس ، شهرام شهیدی مدیر حراست شهرداری بندرعباس ، تعدادی از مدیران شهرداری ، از 40 نفر از رزمندگان دوران مقدس تجلیل به عمل آمد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، مهدی نوبانی شهردار بندرعباس با تبریک هفته دفاع مقدس به ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان اشاره و بیان کرد : هفته دفاع مقدس تجلی جانبازی و رشادت‌های رزمندگان اسلام است و رزمندگان ما با هدف حفظ تمامیت ارضی کشور و اعتلای میهن عزیزمان ایران اسلامی با مقاومت خود در طول هشت سال دفاع مقدس حماسه آفرینی کردند.

نوبانی گفت : دوران دفاع مقدس یکی از پرافتخارترین دوران ها برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مردم محسوب می شود و با صبر و استقامت شهدا، آزادگان و رزمندگان در حال حاضر شاهد پیشرفت های کشور در عرصه های مختلف هستیم.

وی تصریح کرد : تکریم رزمندگان و ایثارگران وظیفه همه آحاد ملت بویژه مسؤلان می باشد و این حداقل کاری است که مسؤلان می توانند در این زمینه انجام دهند.

مصیب نظری رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس نیز در این مراسم ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بیان کرد : رزمندگان، ایثارگران و جانبازان تجلی مقاومت، فداکاری و شجاعت هستند و امنیت و آرامش امروز مرهون از خودگذشتگی، ایثار شهدا، جانبازان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس هستیم.

گفتنی است ، در پایان مراسم با اهداء لوح تقدیر و هدایایی به رسم یادبود توسط شهرداری بندرعباس از ۴۰ نفر از رزمندگان سرافراز شهر بندرعباس تجلیل بعمل آمد.

پایان خبر /