سامانه امداد هوشمند و کارآمد با هدف چابک سازی فرآیند ارائه خدمات مطلوب به نیازمندان با بهره گیری از فناوری های نوین در بستر های الکترونیکی همزمان در سراسر کشور از امروز ششم آذر ماه 1400 در استان هرمزگان راه اندازی شد.


به گزارش پایگاه خبری صبح دریا نیوز ،مدیرکل کمیته امداداستان هرمزگان ، در خصوص راه اندازی سامانه امداد هوشمند و کارآمد ،گفت: سامانه جامع امداد هوشمند و کارآمد دارای اهداف خاصی است که از جمله آن تسهیل و سرعت بخشی ارائه خدمات به خانواده‌های تحت حمایت و سایر اقشار نیازمند جامعه است.
جلیل تراهی با بیان اینکه این سامانه به صورت هوشمند می‌تواند نیازسنجی واقعی نیازمندان را شناسایی کند، افزود: در این طرح دیگر نیاز به مراجعه حضوری نیست، بلکه افراد می‌توانند نیاز‌های خود را از طریق سیستم سامانه امداد هوشمند و کارآمد با نشانی soha.emdad.ir و یا smart.emdad.irاز طریق اینترنت با گوشی همراه یا مراجعه به دفاتر پیشخوان نسبت به ثبت اطلاعات اولیه خود در این سامانه اقدام کنند.
تراهی با اشاره به مزیت اجرای این اشاره و تصریح کرد: اجرای این طرح در استفاده بهینه از منابع مالی و منابع درآمدی به نحوه شایسته و مطلوب‌تر به نیازمندان جامعه عنوان کرد.
وی تاکید کرد: برای ورود اطلاعات در این سامانه علاوه بر شماره ملی، کد پستی صحیح محل سکونت و شماره تلفن همراه به نام شخص متقاضی ضرورت دارد.