در سومین دوره جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی، نشان عالی مسئولیت اجتماعی «پیشرفته» و لوح سپاس جشنواره به شرکت فولاد هرمزگان اعطا شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، سومین دوره جشنواره روابط عمومی و مسؤولیت اجتماعی (برند خوب) با حضور روابط عمومی سازمان‌ها و شرکت‌های پیشرو در زمینه مسئولیت اجتماعی در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد که علی دارابی، قائم‌مقام وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و سکینه سادات پاد، دستیار رئیس جمهور در حوزه حقوق و آزادی‌های اجتماعی مهمانان ویژه آن بودند.

در این جشنواره که هدف از برگزاری آن «کمک به توسعه فرهنگ سرآمدی سازمانی و مدل تعالی و سرآمدی از طریق روابط عمومی» عنوان شده، ممیزی، ارزیابی و تقدیر از سازمان‌های فعال در زمینه مسئولیت اجتماعی در سه سطح «در حال رشد»، «رشد یافته» و «پیشرو» نیز انجام شد.

هیئت داوران «سومین دوره جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی» با درک بایسته از اهمیت مسئولیت اجتماعی و لزوم تقویت این رویکرد در سازمان‌ها، به این ضرورت توجه دارد و بر این اساس، به پاس توجه، تاکید، برنامه‌ریزی، استقرار و اقدام در زمینه مسئولیت اجتماعی، نشان عالی و لوح سپاس مسئولیت اجتماعی «پیشرفته» را به عطاا… معروفخانی، مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان اعطا کرد.

پایان خبر /