مدیر شهرداری منطقه سه بندرعباس، با بیان اینکه زیباسازی محیط شهری نقش مهمی در ارتقای روحیه شهروندان دارد، بر ضرورت اجرای طرح‌های زیباسازی شهری تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریا نیوز، مجتبی سلیمی در جلسه‌ای که با حضور رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری، روئسای نواحی سه گانه و معاونان شهرداری منطقه سه برگزار شد، بر تقویت زمینه های نشاط اجتماعی در بین مردم در شرایط خاص شیوع بیماری کرونا تاکید کرد.
وی افزود: ارتقای کیفیت معابر و زیبا سازی محیط شهری از شاخص های افزایش نشاط و سلامتی در بحث جامعه و از طرح های اولویت دار این منطقه مدیریتی از شهرداری است.
مدیر شهرداری منطقه سه بندرعباس ادامه داد: در راستای ایجاد جلوه های بصری و زیبا سازی محیط شهری، شهرداری این منطقه به زودی اقدام به ساخت و نصب نمادهایی در سطح منطقه می‌کند.
سلیمی ابراز امیدواری کرد با انجام این اقدامات و فعالیت ها، گامی در جهت بهسازی فضاهای شهری و زیباسازی چشم انداز معابر شهری برداشته شود.
این مقام مسئول همچنین عنوان کرد: بهره‌گیری از المان‌ها و طرح‌های مرتبط با هویت و پیشینه شهر در زمینه زیباسازی ضروری است.
مصطفی خادم، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری بندرعباس نیز در این نشست اظهار کرد: این سازمان آمادگی دارد با شهرداری‌های مناطق همکاری لازم را در زمینه طراحی و ساخت المان‌های مناسب داشته باشد.
وی افزود: هماهنگی سازمان سیما و منظر با مدیریت‌های مناطق چهارگانه شهرداری بندرعباس ضروری بوده و منجر به اقدامات بهتر می‌شود.