سرپرست شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه سازمان منطقه آزاد قشم از افزایش دو ساعته فعالیت شناورهای مسافری در اسکله شهید ذاکری قشم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز، علی گل امینی با بیان این مطلب، اظهار داشت: اسکله شهید ذاکری قشم با دو ساعت افزایش فعالیت، از ساعت ۶ صبح تا ۲۴ نسبت به انتقال مسافران دریایی در مسیر قشم به بندرعباس اقدام خواهد کرد.

به گفته گل امینی ، علاقمندان سفر به جزیره هرمز هم از امروز تا پایان تعطیلات نوروزی هر روز از ساعت ۶٫۳۰ الی ۷٫۳ دقیقه صبح و همچنین ساعت ۱۰ و ۱۴ می‌توانند با حدود ۲۰ شناور به این جزیره سفر کنند.

وی یادآور شد: سفر به جزیره لارک از اسکله شهید ذاکری شهر قشم به جز روزهای یکشنبه و دوشنبه در دو نوبت صبح ساعت ۸ و بعدازظهر ساعت ۱۷ برقرار است.

گل‌امینی گفت: ۳۴ فروند شناور ایمن و پیشرفته با سه هزار و ۴۹۴ صندلی هر روز از ساعت ۶ صبح تا ۲۴ کار انتقال گردشگران دریایی در مسیر قشم به بندرعباس و بالعکس را برعهده دارند.

وی بیان داشت: بلیط برای مسافرانی که از قشم قصد سفر به بندرعباس، جزایر هرمز و لارک دارند توسط ۸ دستگاه کیوسک و ۴ نیروی انسانی مستقر در اسکله شهید ذاکری صادرمی‌شود.

گل امینی گفت: هم اینک روزانه بیش از ۴ هزار مسافر از بندرعباس وارد اسکله شهید ذاکری قشم می‌شوند و در ایام تعطیلات پایان سال و نوروز ۱۴۰۱ با توجه به فراهم بودن امکان پهلوگیری همزمان ۸ شناور در اسکله‌های بندر شهید ذاکری، پیش بینی می‌شود روزانه بین ۸ تا ۹ هزار مسافر وارد این اسکله شوند.

او گفت: برای نخستین بار با استقرار کیوسک استعلام بانک ملت در اسکله شهید ذاکری قشم، با وارد کردن کد ملی مسافران استعلام آنان از درگاه اداره ثبت احوال دریافت می‌شود.

گل امینی اظهار داشت: سه تلفن ‌پاسخگو برای ارائه اطلاعات مورد نیاز گردشگران در اسکله شهید ذاکری با شماره‌های ۳۵۲۵۲۵۴۴ (گویا)، ۳۵۲۵۲۸۴۰ و ۳۵۲۲۵۵۳۶ فعال است.

شایان ذکر است؛ با آغاز تعطیلات پایان سال و نوروز ۱۴۰۱، مردم مهمان نواز قشم در جنوب کشور همانند سال‌های گذشته، میزبان انبوه هموطنانمان خواهند بود که از نقاط مختلف کشور و از سه مسیر دریایی، هوایی و زمینی  به این جزیره سفر خواهند کرد.

انتهای پیام