در ارزیابی حوزه HSE و پدافند غیرعامل شرکت‌های پالایشی کشور سال ۱۴۰۲، نفت ستاره خلیج‌فارس رتبه اول شرکت‌های پالایشی در حوزه HSE و پدافند غیرعامل و همچنین رتبه برتر در حوزه تخصصی پدافند غیرعامل و مدیریت بحران را کسب کرد.

به گزارش صبح دریانیوز،  در ارزیابی حوزه HSE و پدافند غیرعامل شرکت‌های پالایشی کشور سال ۱۴۰۲ که توسط شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران انجام پذیرفت، نفت ستاره خلیج‌فارس رتبه اول شرکت‌های پالایشی در حوزه HSE و پدافند غیرعامل و همچنین رتبه برتر در حوزه تخصصی پدافند غیرعامل و مدیریت بحران را کسب کرد.

در مراسم نکوداشت پدافند غیرعامل و نوزدهمین جام برتر HSE که در ساختمان غدیر شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران برگزار شد، با توجه به ارزیابی‌های صورت گرفته، نفت ستاره خلیج‌فارس به عنوان برترین شرکت پالایشی کشور در حوزه HSE و پدافند غیرعامل معرفی شد و همچنین رتبه برتر در حوزه تخصصی پدافند غیرعامل و مدیریت بحران به این مجموعه عظیم نفتی کشور اعطا شد.

در این آیین از علیرضا جعفرپور، مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس با اهدای لوح و نشان این ارزیابی توسط مهندس جلیل سالاری، معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران تقدیر به عمل آمد.

پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس همواره با رعایت تمامی مباحث ایمنی، بهداشت، محیط زیستی و پدافند غیرعامل در تلاش است به عنوان الگویی درخشان در میان شرکت‌های پالایشی کشور سرآمد باشد.

پایان خبر /