سرپرست فرمانداری بندرعباس در بازدید از بخش مرکزی در جمع شوراها و دهیاران پنج روستا گفت : تعریض و آسفالت محور تازیان پایین به سمت پنج روستا تصویب و به زودی اجرایی می‌شود.

به گزارش صبح دریانیوز ، حبیب بهادری در راستای پیگیری مصوبات استاندار هرمزگان به بخش مرکزی در بازدید از محور تازیان پایین به سمت پنج روستا گفت : با توجه حجم تردد در محور تازیان پایین به سمت پنج روستای چاهو ، بلندو ، سودرو ، گربند و شهرو با تصویب کمک ۱۰ میلیاردی شرکت نفت در راستای مسئولیت های اجتماعی به زودی این محور تعریض می شود.

بهادری به وجود مشکلاتی در این جاده از جمله کمبود روشنایی اشاره کرد و افزود : با هماهنگی های صورت گرفته با مدیران شرکت توزیع همزمان با تعریض جاده روشنایی این مسیر نیز تامین خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه به دنبال رفع تمامی نقاط حادثه خیز در سطح شهرستان بندرعباس هستیم ادامه داد : در فاز اول بهسازی محور پنج روستا  ۱۸ کیلومتر از این  مسیر به زودی  تعریض خواهد شد.

در ادامه سیاوش ترابی بخشدار مرکزی در جریان این بازدید ضمن تشریح مشکلات و روند عملیات اجرایی پروژه‌های روستایی این بخش ، خاطرنشان کرد : اعتبارات موردنیاز برخی از این پروژه‌ها  براساس اولویت‌بندی  از محل اعتبارات دهیاری‌ها و کمک اهالی تأمین شده و به زودی شاهد اجرای آنها  خواهیم بود.

پایان خبر /