مهدی حیدری مدیر منطقه مخابرات هرمزگان و هیئت همراه در سفری یکروزه به شهرستان قشم با حضور در شورای اداری که در فرمانداری شهرستان قشم برگزار شده بود ، با حجت الاسلام حاجبی امام جمعه ، محمد محمد حسینی فرماندار، اوجی زاده جانشین سپاه و جمعی از مسئولین دیدار و درباره وضعیت ارتباطی شهرستان قشم بحث و تبادل نظر کردند.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، مدیر مخابرات منطقه هرمزگان در این دیدار که با هدف ارتقای زیرساخت های مخابراتی قشم برگزار شد، گزارشی از عملکرد مخابرات این جزیره ارائه کرد .

 فرماندار شهرستان قشم در این نشست با بیان اینکه جزیره قشم منطقه ای گردشگری و پرتردد می باشد گفت :  ارتقای شبکه (۳G) و (۴G)  این شهرستان می بایست در اولویت کاری شرکت مخابرات قرار بگیرد.

 محمد  محمد حسینی در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت مخابرات برای تقویت حوزه پدافند غیر عامل اشاره کرد و یادآور شد : پدافند غیر عامل یکی از مباحث مهمی است که شهرستان قشم نیازمند پرداختن جدی به آن  است .

محمد حسینی  سپس با تبریک انتصاب فرخ شرف به سمت سرپرست اداره مخابرات قشم و آرزوی موفقیت برای شرف از زحمات سیزده ساله حسن هاشمی رئیس سابق مخابرات این شهرستان و تلاش های صادقانه و دلسوزی ایشان در پیگیری و توجه به مشکلات ارتباطی مخابرات شهرستان قشم تقدیر و تشکر کرد .

بازدید از مرکز تلفن درگهان و گیاهدان از دیگر برنامه های حیدری در سفر به شهرستان قشم بود .

جزیره قشم با وسعت ۱۵۰۰ کیلومترمربع از تنگه هرمز به موازات ساحل جنوبی ایران به طول ۱۳۵ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در خلیج فارس گسترده شده است. شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت دارد

انتهای پیام