جشنواره شهید رجایی هرمزگان با حضور استاندار هرمزگان، نماینده ولی فقیه در استان و مدیران دستگاه های اجرایی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریا نیوز ، مهدی دوستی استاندار هرمزگان در این مراسم از مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان که به عنوان دستگاه برتر در زمینه اجرای مصوبات سفر ریاست جمهوری انتخاب شده بود تجلیل کرد.

شرکت آب و فاضلاب هرمزگان در سال گذشته با هدف اجرایی شدن مصوبات سفر ریاست جمهوری و همچنین تحقق برنامه‌های دولت برنامه ریزی های لازم را انجام داد که این عملکرد در جشنواره شهید رجایی نیز مورد تائید ارزیابان جشنواره شهید رجایی قرار گرفت و این شرکت رتبه برتر را به خود اختصاص داد.

در لوحی که از سوی استاندار هرمزگان به عبدالحمید حمزه پور، اعطا شد، آمده است:

از آنجایی که در پرتو تلاش‌های ارزشمند حضرتعالی و همکاران محترم تان از سوی ستاد جشنواره شهید رجایی استان در ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۱ به عنوان دستگاه برتر در زمینه اجرای مصوبات سفر ریاست جمهوری انتخاب گردیده اید، لازم می‌دانم این موفقیت را به آن جناب و مجموعه کارکنان دستگاه تبریک عرض نموده و از اقدامات اثرگذار شما در گسترش سطح کمی و کیفی خدمات زیرساخت های تامین و توزیع آب شرب و نهایتاً افزایش رضایتمندی عمومی قدردانی نمایم.

امیدوارم با استعانت از خداوند منان در سال مهار تورم، رشد تولید با تلاش بیشتر، زمینه افزایش پایداری در تامین و توزیع مطلوب آب شرب و صنعت را از طریق ارتقای بهره‌وری فعالیت‌ها، مدیریت جهادی و توسعه زیرساخت‌ها، فراهم آورید.

پایان خبر /