معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت : تخصیص زمین به طرح‌های اقتصادی بر اساس اولویت بندی دستگاه‌ها در حوزه‌های گردشگری ، کشاورزی و شیلات و صنعت و معدن صورت خواهد گرفت.

به گزارش صبح دریانیوز ، عادل شهرزاد در حاشیه برگزاری کارگروه اقتصادی ، اشتغال و سرمایه گذاری اظهار داشت : این کارگروه با رویکرد بررسی طرح‌های اقتصادی، حوزه سرمایه گذاری و تعهد دستگاه‌ها در بخش اشتغال به صورت هفتگی برگزار می‌شود و زمینه ساز برخی تصمیمات و مصوبات در شورای برنامه ریزی استان خواهد بود.

شهرزاد با اشاره به اینکه عمده ترین رویکرد این کارگروه هم پوشانی وظایف بین دستگاهی است، افزود : در جلسه امروز سه بخش مورد بررسی قرار گرفت بخش اول جلسه مرتبط با مسائل و مشکلات پارک علم و فناوری استان و تامین منابع مالی مورد این پارک در جهت حمایت از شرکت‌های مستقر در پارک بود.

وی گفت : مسئله بعدی تخصیص زمین به طرح‌های اقتصادی بر اساس اولویت بندی دستگاه‌ها در حوزه‌های گردشگری ، کشاورزی و شیلات و صنعت و معدن بود که تصمیمات این جلسه برای تصویب به شورای برنامه ریزی استان ارسال می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان تصریح کرد : بخش سوم نیز در حوزه بررسی کمک‌های فنی اعتباری بود که چند دستگاه در این زمینه عملکرد خوبی داشتند ، این کمک‌ها برای اولین بار در سطح کشور در استان هرمزگان و از محل بودجه عمومی و با تعامل با سیستم بانکی برقرار شد.

پایان خبر /