با هوشیاری و تلاش همه جانبه کارآگاهان پلیس آگاهی استان هرمزگان ۱۳ نفر عاملان کلاهبرداری ۱۰ هزار میلیاردی با ۱۲۰۰ نفر شاکی در استان شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، فرمانده انتظامی استان هرمزگان در تشریح جزئیات این خبر بیان کرد : در پی مراجعه و اعلام شکایت تعدادی از شهروندان و مردم استان به پلیس آگاهی مبنی بر اینکه یک شرکت فروش خودرو با تبلیغات واهی با فریب و نیرنگ به بهانه ثبت نام خودرو از آنان کلاهبرداری شده ، پیگیری موضوع بصورت ویژه در دستور کاراگاهان پلیس قرار گرفت.

سردار علی‌اکبر جاویدان افزود : با بررسی های دقیق صورت گرفته توسط کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی مشخص شد که متهمان در پوشش یک شرکت پس از جلب اعتماد مالباختگان مبالغی را جهت ثبت نام خودرو از انان دریافت کرده و به تعهدات خود عمل نکرده و متواری شده اند.

وی خاطرنشان کرد : در ادامه تحقیقات آدرس و مخفیگاه متهمان اصلی در داخل و خارج استان شناسایی و با هماهنگی قضایی در چند عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر و در بازجویی های فنی صورت گرفته به بزه انتسابی و کلاهبرداری بالغ بر ۱۰هزار میلیارد ریال از ۱۲۰۰ شهروند اعتراف کردند.

این مقام ارشد انتظامی استان ادامه داد : با توجه به خروج مدیر عامل شرکت به خارج از کشور قبل از شروع پرونده در سریع ترین زمان از طریق پلیس بین الملل فراجا و پلیس اینترپل اقدام و تمهیدات لازم در جهت دستگیری و استرداد وی به کشورانجام شده است.

سردار جاویدان با اشاره به دستگیری ۱۳ نفر از اعضای این باند ، خاطرنشان کرد : متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی و هماهنگی های لازم نیز جهت توقیف دارایی و اموال منقول و غیر منقول این باند انجام شده است که تعدای از اموال آنان تاکنون توقیف شده است.

پایان خبر /