رئیس کل دادگستری هرمزگان از دستیابی به فروش ۷۴۴ میلیارد تومانی در مزایده ۹۳ ردیف کالای موجود در انبار‌های اموال تملیکی این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان با اشاره به اینکه پس از تأکیدات ریاست قوه قضائیه در خصوص ساماندهی و تجهیز انبارهای اموال تملیکی، اتفاق‌های بزرگی در تعیین تکلیف این انبارها در سراسر کشور رخ داده است، اظهار داشت: در همین راستا؛ در نتیجه برگزاری مزایده های اموال تملیکی استان هرمزگان در خردادماه امسال، ۹۳ ردیف کالا به مبلغ ۷۴۴ میلیارد تومان فروخته شده است.

قهرمانی با بیان اینکه یکپارچه‌سازی سامانه اموال تملیکی بعد از تأکیدات ریاست قوه قضاییه کلید خورده است، یادآور شد: تمامی مراحل مزایده های اموال تملیکی استان هرمزگان نیز به صورت الکترونیک و از طریق مشاهده متن فراخوان، ثبت نام متقاضیان و اعلام نتایج در همین سامانه و تارنمای سازمان اموال تملیکی صورت گرفته است.

وی همچنین تصریح کرد: در استان هرمزگان که یکی از استان‌های هدف و مهم سازمان اموال تملیکی از نظر ورود کالا می باشد، توفیقات بسیار خوبی حاصل شده و در نتیجه برگزاری مستمر و منظم مزایده ها، درصد بسیار زیادی از کالاهای موجود، تعیین تکلیف و از انبارها خارج شده‌اند که بر این اساس؛ هرمزگان رتبه نخست کشور در فروش اموال تملیکی را به خود اختصاص داده است.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در پایان ضمن تشکر و قدردانی از اقدامات جهادی و تلاش و پشتکار مسئولین و کارکنان سازمان اموال تملیکی برای ساماندهی انبار‌های استان و برگزاری مستمر و منظم مزایده‌ها بر ادامه این روند تا ساماندهی صد درصدی کالا‌های موجود و دستیابی به تمامی اهداف پیش بینی شده تأکید کرد.

پایان خبر /