فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان  در نشست تخصصی فعالان رسانه ای جبهه انقلاب اسلامی هرمزگان ، مطرح کرد: مردم این توقع را دارند که عدالت در زمینه اشتغال را مشاهده کنند تا امیدوارتر شوند و بنابراین مسئولان و صاحبان منصب، بایستی با روحیه انقلابی و کار جهادی، دغدغه‌های به‌حق مردم را پیگیری و رفع کنند.

به گزارش صبح دریا نیوز ، سردار اباذر سالاری  با اشاره به انتخابات پیش رو مجلس شورای اسلامی گفت: هرمزگان در دوره قبل انتخابات مجلس شورای اسلامی، استان هشتم از نظر میزان مشارکت بود و امید است مردم در این انتخابات هم مشارکت خوبی داشته باشند و دشمن را مایوس کنند.

سالاری افزود:  همه انتخابات‌ها از اهمیت برخوردار بوده و انتخابات پیش‌روی مجلس شورای اسلامی هم از این قاعده مستثنی نیست.

وی  در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه مردم کم توقع، ولایتمدار، مومن و انقلابی هرمزگان دغدغه‌هایی دارند،‌ عنوان کرد : مردم توقع دارند مشکلات مسکن،‌ معیشت، ازدواج جوانان و عدالت در حوزه اشتغال جوانان آنها اولویت و دغدغه مسئولان باشد.

این مسئول  ادامه داد: اقداماتی برای حل این مشکلات توسط مسئولان انجام شده  که لازم است مسئولان و رسانه ها نسبت به انعکاس تلاش‌های انجام شده، اقدام کنند.

سالاری ، یادآور شد :‌ کسی که مسئولیتی  را قبول می‌کند نباید خستگی را بشناسد،‌ این فرد باید همه توان خود را برای خدمت به این مردم بکار گیرد، از پشت میز و صندلی‌های دفتر خود خارج شده و در میان مردم باشد.

پایان خبر/