استاندار هرمزگان خطاب به بازيكنان و كادر فنی تيم فوتبال شهرداری بندرعباس ، گفت : از بندرعباس مركز هرمزگان تا سايه خوش و كنخ و دژگان، قلب همه مردم استان با شماست برای شادی دل اين مردم، با توكل بر خدا وارد ميدان شويد و دست پُر باز گرديد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، اگرچه قلب همه هرمزگانی ها اینروزها در غم فاجعه واقع شده برای هم استانی های شان در غرب استان به درد آمده ، اما بخشی از قلب مردم هرمزگان امروز ساعت ٢٠:٣٠ در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس می تپد.
جایی که تیم فوتبال شهرداری بندرعباس نماینده شایسته هرمزگان در جدالی سرنوشت ساز برای صعود به لیگ دسته اول فوتبال باشگاههای کشور به مصاف حریفی از اصفهان خواهد رفت.

مهدی دوستی استاندار هرمزگان که از لحظات اولیه وقوع زمین لرزه در محدوده سایه خوش و مناطق اطراف در آن محل حاضر و بصورت میدانی بر فعالیت ها نظارت دارد ، در پیامی خطاب به بازیکنان و کادر فنی و مدیریتی تیم فوتبال شهرداری بندرعباس ، تلاش آنان را ستوده و نشان داد که این عزیزان را از یاد نبرده و از راه دور هم به یاد آنان و چشم انتظار موفقیت‌شان است.

متن پیام استاندار هرمزگان بدین شرح است :

بازیکنان غیرتمند، تماشاگران متعصب، کادر فنی دانا و مدیران توانمند تیم فوتبال شهرداری بندرعباس توفان به پا کنید.

قطعاً وقوع زمین لرزه مخرّب در استان هرمزگان که باعث تخریب فراوان در بخش هایی از غرب استان گردیده ، دل تمامی ما را به درد آورده و وظیفه انسانی همه ما ایجاب میکند تا در این شرایط با تمام توان در خدمت مردم رنج کشیده این منطقه باشیم.

نیک می دانم که امروز شما عزیزان بعنوان نماینده تمام مردم هرمزگان در جدالی سخت برای صعود به مصاف حریف خواهید رفت.
وظیفه اینجانب بود که با حضور در ورزشگاه، مانند سایر تماشاگران و هواداران خونگرم و عزیز، از نزدیک در کنارتان بوده و از تماشای حماسه سازیتان لذّت می بردم ولی در حال حاضر وظیفه قانونی و انسانی‌ام ایجاب می‌کند با حضور در مناطق زلزله زده تمام توان و مساعی خویش را تا حل مشکل هم استانی‌های عزیز در این مناطق به‌کار گیرم.
یقین بدانید که قلب من با شماست و ایمان دارم که به یاری خداوند، پیروز و سربلند از میدان خارج خواهید شد.
امیدوارم با توکل بر خداوند بزرگ و برای شادی دل مردم شریف استان هرمزگان و آوردن لبخند بر لبان مردم زلزله زده و شادی روح مرحوم احسان یوسفی فرهیخته، در میدان حاضر شده و سربلند و پیروز بازی را به پایان رسانید.

از بندرعباس مرکز هرمزگان تا سایه خوش و کنخ و دژگان، قلب همه مردم استان با شماست.

برای شادی دل این مردم ، با توکل بر خدا وارد میدان شوید و دست پُر باز گردید.

مهدی دوستی
استاندار هرمزگان

انتهای پیام