شرکت فولاد هرمزگان در راستای انجام مسئولیت‌های اجتماعی خود و اعتلای ورزش استان هرمزگان، تفاهم‌نامه بازسازی ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس را با اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان منعقد کرد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، تفاهم‌نامه بازسازی ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس مابین فولاد هرمزگان و اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان منعقد شد. فولاد هرمزگان به عنوان یکی از شرکت‌های فعال استان در زمینه توجه به ورزش در ادامه گسترش فعالیت‌های ورزشی خود و بهبود زیرساخت‌های ورزشی این اقدام را صورت داده است.

در این رابطه ، مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان عنوان کرد: با توجه به مذاکرات قبلی انجام شده، اماکن اداره کل ورزش و جوانان در اختیار شرکت فولاد هرمزگان قرار خواهیم داد تا بتوانیم توسعه ورزش حرفه‌ای استان هرمزگان را شاهد باشیم.

مظفر مهری خادمی نسب افزود: تعامل و همکاری و ایفای مسئولیت اجتماعی فولاد هرمزگان در عرصه ورزش قابل تقدیر است و نگاه این شرکت در جهت ایجاد زیرساخت‌های ورزشی و توسعه نرم‌افزاری این حوزه نیز برای استان هرمزگان می‌تواند یک موهبت باشد.

مهری خادمی نسب خاطرنشان کرد: اقدامات فولاد هرمزگان در توسعه آینده ورزش هرمزگان و افزایش ظرفیت‌ها و پتانسیل استعدادها تاثیرگذار است و برنامه این شرکت برای ایجاد یک کمپ استاندارد و حرفه‌ای در استان هرمزگان می‌تواند کمکی به توسعه ورزش فوتبال باشد تا در آینده هرمزگان را به قطبی در فوتبال تبدیل کنیم.

وی  تصریح کرد: به طور حتم تا پنج سال آینده شاهد خواهیم بود که استعدادهای پایه فولاد هرمزگان به ستاره‌هایی در فوتبال کشور تبدیل خواهند شد. امیدواریم با کمک و تعامل تمامی باشگاه‌ها، بتوانیم در جای جای استان هرمزگان شاهد ایجاد کمپ‌های اختصاصی باشیم تا توسعه متوازن در هرمزگان شکل بگیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان در پایان با تقدیر از نگاه فولاد هرمزگان به توسعه ورزش استان، عنوان کرد: کمک فولاد هرمزگان به ورزش و تعامل با اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان را به فال نیک می‌گیریم و امیدواریم در کنار یکدیگر بتوانیم اتفاقات بزرگی را رقم بزنیم.

گفتنی است ، چندی پیش، به منظور بازسازی مجموعه ساحلی ورزشی غدیر بندرعباس، تفاهم‌نامه همکاری مشترک فولاد هرمزگان و شهرداری بندرعباس امضا شد.

پایان خبر /