با حضور دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر هرمزگان معارفه دبیر جدید ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان میناب با حضور دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر هرمزگان برگزار شد.

به گزارش صبح دریا نیوز ،  معارفه حجت الاسلام حسن سلمانی به عنوان دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان میناب با حضور حجتالاسلام والمسلمین دکتر حسن کریمی دبیر ستاد امربه معروف هرمزگان، حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی امام جمعه شهرستان و مهندس سلحشور فرماندار و جمعی از مسئولین ادارات شهرستان در دفتر امام جمعه شهرستان میناب برگزار شد.

جت الاسلام و المسلمین دکتر کریمی ضمن تقدیر از توجه مسئولین شهرستان نسبت به احیای فریضتین عنوان کرد: امر به معر وف و نهی از منکر یکی از مهمترین موضوعات در شرع مقدس اسلام است و نیاز ضروری و مبرم هر جامع های است .

وی افزود: رشد و پیشرفت هر جامعه گره خورده با اولویت قرار دادن امربه معروف و نهی از منکر در آن است.

دبیر ستاد امربه معروف هرمزگان ادامه داد: امربه معروف و نهی از منکر اگر به دست فراموشی سپرده شود و مردم نسبت به این موضوع بی تفاوت شوند و مطالبه گر نباشند جامعه به سمت سستی و رخوت میرود.

دکتر کریمی گفت: بعضی از مدیران  فکر میکنند دیگر نیاز به امربه معروف ونهی منکر نیست این نگاهی که در بعضی از دستگاه ها تا دیده شده بزرگترین خطر برای جامعه اسلامی میباشد.

دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکرهرمزگان اظهار داشت : وقتی امام خمینی رهبر انقلاب اسلامی و بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی ایران فرمودند من هم نیاز به امربه معروف و نهی از منکر دارم ائمه معصوم علیهم السلام هم همین حرف رو زدند یعنی همه ما نیاز داریم امربه معروف و نهی از منکر شویم.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی بیان داشت: مدیری  که با امربه معروف و نهی از منکر مخالفت میکند قطعا باید عملکرد آن را بررسی شود که کجا مشکل دارد و کجا خطا می کند.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر کریمی با اشاره به قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر عنوان کرد: هر فرد حقیقی و حقوقی که در مقابل امر به معروف و نهی از منکر مانعی ایجاد کند، مجرم شناخته میشود و در قانون نیز برای آن مجازات تعیین شده است.

متن حکم نماینده، ولی وفقیه و رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان هرمزگان به شرح زیر است:

با احترام نظر به تعهد، شایستگی و تجارب مفید و ارزشمند شما و بنا به پیشنهاد رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان جاسک به موجب این حکم، جنابعالی به سمت دبیری ستاد امربه معروف و نهی از منکر شهرستان جاسک منصوب می شوید.

انتظار می رود در پرتو رهنمودها و تدابیر مقام معظم رهبری و در چارچوب قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر و اهتمام به اجرای میثاق نامه دبیران و با استفاده از تمامی ظرفیتهای اعضاء ستاد و امکانات موجود شهرستان در جهت اجرای وظایف و برنامههای محوله اهتمام شایسته معمول داشته و منشاء خدمات موثر و مفید برای ستاد آن شهرستان باشید. توفیق روزافزون شما را از خداوند منان مسئلت دارم.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی، طی حکمی از سوی حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده نماینده، ولی فقیه و رئیس ستاد امر به معروف و نهی ازمنکراستان هرمزگان، حجت الاسلام حسن سلمانی را به عنوان دبیر ستاد امر به معروف و نهی ازمنکر شهرستان میناب معرفی و حکم صادره را به وی اعطاء کرد.

پایان خبر/