ملی پوش هرمزگانی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در فرودگاه بین المللی بندرعباس مورد استقبال جمعی از مسئولان ، ورزشکاران و خانواده خود قرار گرفت.

به گزارش صبح دریانیوز ، رضا امیری بازیکن هرمزگانی که با تیم ملی فوتبال ایران در مسابقات جهانی فوتبال ساحلی در امارات مقام سوم ساحلی بازان ۲۰۲۴ را کسب کرده بود ، در میان استقبال جمعی از ورزش دوستان و خانواده خود وارد بندرعباس شد.

در مراسم استقبال ، روزبه زابلی معاون ورزشی اداره‌ کل ورزش جوانان هرمزگان ، قاسم رنجبریان رییس هیات فوتبال استان و مهدی جعفری رییس کمیته فوتبال ساحلی ، جمعی از ورزشکاران و مربیان فوتبال ساحلی ، اعضای کمیته فوتبال و فوتبال ساحلی و خانواده خود ، با اهدای دسته‌های گل به رضا امیری ، مقام سوم فوتبال ساحلی جهان را به وی تبریک گفتند.

ملی پوش هرمزگانی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران نیز در حاشیه این مراسم گفت : سطح بازی‌ها در این دوره از مسابقات فوتبال ساحلی جهان ۲۰۲۴ در امارات بالا بود.

رضا امیری بیان کرد : در مرحله گروهی تیم‌های اسپانیا آرژانتین و تاهیتی را شکست دادیم و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کردیم.

امیری افزود : در این مرحله تیم امارات میزبان را ۲ بر یک شکست دادیم و در مرحله نیمه نهایی به مصاف برزیل قهرمان پنج دوره مسابقات جهانی رفتیم وباوجود بازی بسیار خوب که از خود نشان دادیم و درحالی که از حریف ۲ بر صفر پیش بودیم در نهایت سه بر ۲ بازی را واگدار کردیم و در بازی رده بندی با شکست ۶ بر یک بلاروس مقام سوم جام جهانی فوتبال ساحلی ۲۰۲۴ کسب کردیم.

ملی پوش هرمزگانی اظهار کرد : این مقام به آسانی به دست نیامده بلکه با همت و همراهی خانواده‌ام ، مردم بندرعباس و کمک دوستان ورزشکاران و رسانه‌ها به دست آمده است و ما وظیفه خود را انجام دادیم حال مسئولان قول‌هایی که دادند باید عملی کنند.

گفتنی است ، دوازدهمین دوره مسابقات جهانی فوتبال ساحلی ۲۰۲۴ امارات با حضور ۱۶ تیم از ۲۶ بهمن تا ۶ اسفندماه در دبی امارات برگزار شد.

پایان خبر /