فرماندار شهرستان میناب با بیان اینکه هنر پدیده ای است که هیچ یک از ما نمی توانیم با آن بیگانه باشیم گفت : همه جشنواره های هنری میناب از سال آیند در مجتمع فرهنگی هنری برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، مجید سلحشور فرماندار ویژه این شهرستان در آئین اختتامیه هفتمین جشنواره تئاتر کمدی پند و پنت با اشاره به اینکه از سال آیند این جشنواره در سالن مجتمع فرهنگی هنری شهرستان برگزار می شود اظهار داشت : این شهرستان آنقدر مشتاق و علاقه مند به هنر تئاتر دارد که تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا بتوانیم با گسترش زیرساخت ها این رویدادهای بزرگ را در محلی بهتر و با شکوه تر برگزار کنیم.

وی افزود : هنر یک پدیده ای است که هیچ یک از ما نمی توانیم با آن بیگانه باشیم، در وجود همه انسانها علاقه مندی و میل به هنر نهفته است.

فرماندار شهرستان میناب گفت : ما در شهرستان میناب کارهای بزرگی را در سالهای گذشته برگزار کردیم مانند جشنواره آسمان هشتم در روستای کردر رضوی، رویداد ملی تئاتر درسی در حوزه آموزش و پرورش که از ظرفیت هنر و هنرمندان برای انتقال مفاهیم درسی استفاده می شود، جشنواره کمدی پند و پنت که هفتمین سال آن برگزار شد، و یا جشنواره فاخر انبه و یاسمین گل یکی از ظرفیتهای بسیار خوب برای میناب است که امیدوار هستیم در سالهای آینده توسعه پیدا کنند.

سلحشور با بیان اینکه ما در خود این ظرفیت را دارا هستیم و قطعا از هنرمندان شهرستان هم حمایت خواهد شدعنوان کرد: با همکاری یک دیگر همه تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا بتوانیم زیرساختهای حوزه هنر را افزایش دهیم.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب تصریح کرد : ما در حوزه هنر استعداد های و نوابغی را دارا هستیم که نه تنها ارزشهای آنها کمتر از هنرمندان درجه یک کشوری کمتر نیست بلکه بالاتر از آن هم خواهد بود.

پایان خبر /