مدیران مسئول آموزشگاههای آزاد موسیقی استان با اسمعیل جهانگیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان ، نشستی در خصوص رفع مشکلات آموزشگاهها در دفتر مدیرکل برگزار کردند.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در این نشست ضمن ارج نهادن به زحماتی که مدیران و مربیان آموزشگاهها جهت آموزش قشر نوجوان و جوان دارند ، بیان کرد : با توجه به هزینه کرد آموزشگاهها نسبت به درآمد ، زیاد سودآور نیست و بنده قائل به این هستم آموزشگاههای موسیقی به مثابه دیگر صنوف بر حسب عرضه و تقاضا اقدام شود. منتهی قانون این اجازه را به ما نمی دهد و تعرفعه هایی که مرکز در باب دریافت شهریه تعریف می کند ما ملزم هستیم منطبق با آن عمل کنیم.

اسمعیل جهانگیری گفت : به متقاضیان راه اندازی آموزشگاه در محلات کم برخوردار امتیازاتی در نظر گرفته شده است که می توانند از آن بهره مند شوند. و ما آمادگی این را هم داریم در بحث برگزاری مستر کلاس برای مربیان آموزشگاه ها نهایت همکاری داشته باشیم زیرا اعتقاد به آموزش در همه سطوح داریم تا مربیان به روز باشند.

وی در خصوص راه اندازی سامانه اینترنتی ثبت نام و عضویت انجمن های هنری اشاره داشت : هنرمندان می توانند از طریق ثبت نام در این سامانه علاوه بر عضویت، متقاضی شرکت در انتخابات هیات مدیره انجمن ها باشند که آرا از طریق مجمع در همین سامانه انجام می شود. و در راس انجمن ها در همه شاخه های هنری شورای سیاستگذاری متشکل از اشخاص حقیقی و حقوقی تشکیل می شود که نقش نظارتی را خواهند داشت.

گفتنی است ، در پایان حاضرین در جلسه به نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند و مقرر شد مکاتباتی با دیگر دستگاه ها در خصوص رفع موانع آموزشگاه ها انجام شود.

پایان خبر /