تفاهم مشارکت و همکاری سه جانبه با هدف توسعه فعالیت های علمی ، آموزشی ، پژوهشی و مهارتی میان مدیریت فرهنگی ، اجتماعی و ورزش سازمان منطقه آزاد قشم ، مدیریت نفت و انرژی این سازمان و اداره آموزش و پرورش قشم به امضا رسید.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، این تفاهم در راستای اجرای سیاست های سازمان منطقه آزاد قشم جهت توسعه و تقویت فرهنگ و آموزش به منظور بهره گیری از امکانات و ظرفیت های موجود در سطح جزیره و با توجه به اهمیت موضوع مسئولیت اجتماعی جهت آموزش و توانمندسازی جامعه محلی به امضای طرفین رسید.

طبق این تفاهم نامه برنامه ریزی جهت برگزاری بازدیدهای علمی و آموزشی از صنایع نفت و انرژی مستقر در جزیره، توانمندسازی و مهارت افزایی دانش آموزان نسبت به حوزه اقتصاد انرژی، برگزاری سمینارهای علمی و نمایشگاه صنعت نفت و انرژی در مدارس و تهیه محتوای آموزشی و علمی برای دانش آموزان جزیره قشم صورت خواهد گرفت.

مشارکت در ایجاد پژوهشکده نفت و انرژی جهت انجام مطالعات و برگزاری دوره های آموزشی و علمی برای دانش آموزان، مشارکت در ایجاد تجهیزات آزمایشگاهی مرتبط با تقویت پژوهشکده های علمی جوانان و نوجوانان، اجرای پروژه های تحقیقاتی دانش آموزی متناسب با اهداف صنایع نفت و انرژی و ایجاد بانک اطلاعاتی دانش آموزان مستعد بخش های دیگری از تفاهم نامه هستند که اجرایی می شود.

این تفاهم نامه سه جانبه به امضای مجتبی سلیمی مدیر فرهنگی ، اجتماعی و ورزش سازمان منطقه آزاد قشم ، صادق قاسمی مدیر نفت و انرژی این سازمان و حسین رنجبر رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان قشم رسیده است.

پایان خبر /