رئیس کمیته امداد شهرستان پارسیان گفت : کمیته امداد با مشارکت یکی از تولیدکنندگان البسه اقدام به تهیه فرم لباس مدارس جهت یک هزار و 200 دانش آموز نیازمند تحت حمایت در شهرستان پارسیان نموده است.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، مهدی ناصری گفت : هر ساله جشن عاطفه ها همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید برای تامین پوشاک و لوازم تحصیلی دانش آموزان نیازمند برگزار می گردد و در همین راستا کمک‌ها و هدایای نقدی و غیر نقدی توسط مردم و خیرین جمع‌آوری و بین دانش آموزان نیازمند توزیع می‌شود.

ناصری افزود : در راستا رفع بخشی از نیازهای دانش آموزان نیازمند، کمیته امداد با مشارکت یکی از تولیدکنندگان البسه اقدام به تهیه فرم لباس مدارس جهت یک هزار و ۲۰۰ دانش آموز نیازمند تحت حمایت در شهرستان پارسیان نموده است.

وی با اشاره به اینکه این تولید کننده نیکوکار با تخفیف ۳۰ درصد ویژه دانش آموزان نیازمند تولید می کنند، تصریح کرد : امیدواریم در سال تحصیلی جدید هیچ دانش آموزی برای تهیه این لباس های فرم دغدغه ای نداشته باشند و تلاش داریم این مشکل آنان را با این تولید کننده رفع نماییم.

رئیس کمیته امداد شهرستان پارسیان ضمن قدردانی از این تولیدکننده البسه نیکوکار ، گفت : امسال جشن عاطفه ها در مرحله نخست از ۱۶ شهریور در قالب شور عاطفه ها در ۱۰ مرکز نیکوکاری فعال به عنوان پل ارتباطی بین خیرین محلات و دانش آموزان نیازمند و کمیته امداد شهرستان پارسیان برپا شد.

پایان خبر /